ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τον περασμένο μήνα ήταν το Yangtze Star (χωρητικότητας 277.000 dwt, κατασκευής 1994) που οδηγήθηκε στα διαλυτήρια, και τώρα, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το TradeWinds, φέρεται να πούλησε και το πλοίο Greek Warrior (χωρητικότητας 300.000 dwt, κατασκευής 2000), έναντι 442 δολαρίων ανά ldt, ήτοι 17,2 εκατ. δολάρια.
Οι κινήσεις αυτές της Polembros έρχονται σε μία περίοδο που οι πωλήσεις πλοίων VLCCs για scrap ακολουθούν έντονα ανοδική πορεία, λόγω και των χαμηλών τιμών στην αγορά των VLCCs, που κινούνται στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων πέντε ετών. Ήδη άλλωστε η Hyundai Merchant Marine πούλησε για scrap το πλοίο Hyundai Sun (χωρητικότητας 301.000 dwt, κατασκευής 1998) μετά την ολοκλήρωση της ναύλωσής του από την Statoil, έναντι 440-447 δολαρίων ανά ldt (ήτοι περίπου 18,7 εκατ. δολάρια), ενώ πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι τον ίδιο δρόμο θα ακολουθήσει και η CS Shipping με το πλοίο CS Pioneer (χωρητικότητας 281.000 dwt, κατασκευής 1999).
Εν τω μεταξύ, εντός του Μαρτίου εκτιμάται ότι στο παιχνίδι θα μπουν και πάλι τα διαλυτήρια του Πακιστάν, τα οποία απέχουν εδώ και 14 μήνες από τις αγορές παλιών τάνκερ λόγω της μη τήρησης των μέτρων ασφαλείας, όμως πλέον, σύμφωνα με την ένωση των ιδιοκτητών διαλυτηρίων του Πακιστάν, το πρόβλημα αυτό έχει επιλυθεί και σύντομα το Πακιστάν θα είναι και πάλι ανοιχτό για τάνκερ.