ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η New Shipping πούλησε το χωρητικότητας 106.500 dwt New Naxos (κατασκευής 1997) προς διάλυση στην Ινδία, σύμφωνα με ευρωπαϊκές ναυλομεσιτικές πηγές που επικαλείται το TradeWinds, έναντι 430 δολαρίων ανά ldt (7,4 εκατομμύρια δολάρια συνολικά). Το πλοίο η ελληνική ναυτιλιακή το είχε αποκτήσει από την Teekay Offshore Partners έναντι 8,75 εκατ. δολαρίων το 2015.
Επίσης, η New Shipping φέρεται να πούλησε το χωρητικότητας 147.900 dwt New Vision (κατασκευής 1996) επίσης προς διάλυση στην Ινδία, έναντι 421 δολαρίων ανά ldt (9,4 εκατ. δολάρια συνολικά). Η εταιρεία είχε αγοράσει το πλοίο το 2012 έναντι 12,25 εκατ. δολαρίων.
Οι κινήσεις αυτές μόνο τυχαίες δεν είναι. Όπως παρατηρεί η Clarksons στην εβδομαδιαία έκθεσή της, το κλίμα στην αγορά του scrap είναι θετικό, οδηγώντας σε υψηλότερα επίπεδα τις τιμές, και “αυτό έχει οδηγήσει κάποιους εφοπλιστές στο να εκμεταλλευθούν την ευκαιρία να επωφεληθούν από αυτές τις καλύτερες τιμές, και η προσδοκία είναι ότι περαιτέρω πωλητές πιθανόν να εμφανιστούν στην αγορά για να πιάσουν το θετικό κλίμα που υπάρχει στην αγορά των διαλύσεων”.
Η αυξημένη δραστηριότητα στην αγορά του scrap πιθανόν να αντανακλά και την πίεση που δέχονται οι τιμές των ναύλων στην αγορά των τάνκερ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:Αδ. Λαιμός: Δύο ακόμα bulkers μπήκαν… ινκόγκνιτο στον στόλο της Unisea
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αθ. Φειδάκης: Η αύξηση στα ναύλα συρρίκνωσε τις ζημιές της Globus Maritime
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τα μεγάλα σχέδια της Αγγελικής Φράγκου για τη Navios Containers
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν