ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πληροφορίες της αγοράς αναφέρουν ότι η συμφωνία περιλαμβάνει μέχρι τέσσερα τάνκερ μεταφοράς αργού πετρελαίου, χωρητικότητας 115,000 dwt. Σε πρώτη φάση θα ξεκινήσει η κατασκευή των δύο πλοίων, με option την κατασκευή επιπλέον δύο.
Η τιμή δεν έχει γίνει γνωστή, ωστόσο, γνώστες της αγοράς των νεότευκτων αναφέρουν ότι θα κυμανθεί στα 50 εκατ. δολ. για κάθε τάνκερ. Τα πλοία, που θα κατασκευαστούν σύμφωνα με το πρότυπο Tier ΙΙΙ, έχει προγραμματιστεί να παραδοθούν στη ναυτιλιακή κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2019.
Η προηγούμενη αντίστοιχη παραγγελία στο ναυπηγείο Samsung από τη Unisea Shipping είχε γίνει το 2015, όταν η εταιρία είναι παραγγείλει τέσσερα τάνκερ aframax σε τιμή σχεδόν 55 εκατ. δολ. έκαστο.
Τα τρία από αυτά, τα Aquapuelche, Aquasurazo και Aquatravesia, χωρητικότητας 113,000-dwt παραδόθηκαν στην εταιρία πέρυσι. Το τέταρτο πλοίο, σύμφωνα το tradewinds, κατέληξε στη χιλιανή εταιρία Ultranav, με το όνομα Cabo Victoria.
Σημειώνεται ότι η Unisea Shipping, μέχρι τις αρχές του 2016 διαχειριζόταν αποκλειστικά τάνκερ, όμως έκτοτε έχει επιστρέψει στην αγορά του ξηρού φορτίου. Την αρχή έκανε με την απόκτηση δύο supramaxes τον Μάρτιο του 2016, ενώ εμφάνισε μεγαλύτερη κινητικότητα και απέκτησε έξι πλοία ξηρού φορτίου μέσα σε διάστημα επτά μηνών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Νέες παραγγελίες vs διαλύσεις: Τι συμβαίνει στον κλάδο των τάνκερ;
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ένας ακόμη Έλληνας εφοπλιστής στρέφεται στην αγορά LNG. Ποιοι και γιατί «ποντάρουν» στον κλάδο;
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Aegean Marine: Στον «αέρα» το deal με την HEC Europe