ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για το φορτηγό πλοίο Allstars, χωρητικότητας 28,500 DWT, που κατασκευάστηκε το 2000 στο ναυπηγείο Imabari, το οποίο με βάση τα στοιχεία της VesselsValue πουλήθηκε σε Κινέζους αγοραστές έναντι 4,5 εκατ. δολαρίων. Η εκτιμώμενη αξία του διαμορφώνεται στα 4,32 εκατ. δολάρια.
Πρόκειται για μία συμφέρουσα κίνηση, δεδομένου ότι ο χαμηλών τόνων πλοιοκτήτης εξαγόρασε το συγκεκριμένο πλοίο το Δεκέμβριο 2016 καταβάλλοντας 3,15 εκατ. δολάρια. Η προηγούμενη ονομασία του ήταν Santa Pacific και είχε κατασχεθεί από πιστωτές της τουρκικής εταιρείας Vera Denizcilik.
Προερχόμενος από οικογένεια με ναυτική παράδοση, τέταρτη γενιά, και με καταγωγή από τη Σύρο, ο Αντώνης Βαλμάς ίδρυσε τη Sealink Marine το 1996, μαζί με μέλη της οικογένειας Βάτη. Η εταιρεία απέκτησε και διαχειρίζονταν στόλο με οκτώ φορτηγά πλοία handy κατά τη διάρκεια της 12ετούς δραστηριοποίησης της. Πούλησε το τελευταίο πλοίο της το 2008.
Το 2009 ο εφοπλιστής ίδρυσε την Allseas, παραμένοντας στον κλάδο μεταφοράς ξηρού φορτίου. Από τότε είναι η πρώτη φορά που προχωρά σε πώληση πλοίου, με αποτέλεσμα ο στόλος της να απαριθμεί πλέον τέσσερα bulkers, κατασκευής 1999, 2000 και 2008.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πετρέλαιο: Άλμα 3% έφερε η άδεια Μπάιντεν στην Ουκρανία να χρησιμοποιεί πυραύλους ATACMS βαθύτερα στη Ρωσία
- Μπορέλ: Οι πύραυλοι που πήραν την άδεια Μπάιντεν να χρησιμοποιηθούν κατά της Ρωσίας δεν έχουν πολύ μεγάλο βεληνεκές
- Νάπολη: Τουλάχιστον 3 νεκροί από έκρηξη σε εργοστάσιο κατασκευής πυροτεχνημάτων – Αναζητούνται εγκλωβισμένοι
- Mercedes GLA 250e χωρίς εταιρικό φόρο!