Την πεποίθηση ότι η αγορά ξηρού φορτίου θα παρουσιάσει βελτίωση κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2019 εξέφρασε ο πρόεδρος της CEO της ναυτιλιακής Eurodry, Αριστείδης Πίττας, κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων πρώτου τριμήνου του έτους.

Ειδικότερα, η κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα εμφάνισε καθαρά έσοδα 5,8 εκατ. δολ. αυξημένα κατά 24,7% σε σχέση με τα έσοδα 4,6 εκατ. δολ. που κατέγραψε στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2018, γεγονός που αποδίδεται στην αύξηση του αριθμού των πλοίων της.

Τα κέρδη της ανήλθαν στα 0,9 εκατ. δολάρια έναντι ζημιών 1,4 εκατ. δολαρίων στο πρώτο τρίμηνο 2018.

Ο κ. Αριστείδης Πίττας, σχολίασε: “Κατά τη διάρκεια του πρώτο τριμήνου 2019, η αγορά ξηρού φορτίου συνέχισε να κινείται πτωτικά, όπως στο τέταρτο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιά καθώς επηρεάστηκε από τις αβεβαιότητες του εμπορικού πολέμου και από τις διακοπές στον εφοδιασμό σιδηρομεταλλευμάτων. Οι τιμές των ναύλων βρέθηκαν στα χαμηλότερα επίπεδα τον περασμένο Φεβρουάριο, ωστόσο έκτοτε έχουν ανακάμψει και διαμορφώθηκαν στα επίπεδα που βρίσκονταν στις αρχές του 2019. Για το στόλο μας, αυτή η πτώση μετριάστηκε σημαντικά από τις συμβάσεις που κλείσαμε στις αρχές του τριμήνου, οι οποίες μας βοήθησαν να διαφοροποιηθούμε από την πιεσμένη αγορά. Πιστεύουμε ότι η επιβράδυνση που εμφανίζει στην παρούσα φάση η αγορά οφείλεται σε βραχυπρόθεσμους παράγοντες, και ότι μεσομακροπρόθεσμα, το θεμελιώδες ισοζύγιο προσφοράς-ζήτησης θα συμβάλει στη βελτίωση της αγοράς. Τα χαμηλά επίπεδα παραγγελιών και η μειωμένη διαθεσιμότητα των πλοίων – λόγω του αναπόφευκτου χρόνου διακοπής που χρειάζεται για την εφαρμογή των απαιτούμενων λύσεων για τη συμμόρφωση με τις ρυθμίσεις εκπομπών – και η πιθανή επιβράδυνση της μέσης ταχύτητας του στόλου θα συμβάλουν ώστε η ανάκαμψη του εμπορίου να μεταφραστεί σε υψηλότερα ναύλα.”

Αναφερόμενες στην επεκτατική πολιτική του στόλου της εταιρείας, ο κ. Πίττας επισήμανε: “Συνεχίζουμε να αξιολογούμε τις ευκαιρίες επένδυσης σε πλοία ή τις επιλογές αναχρηματοδότησης που θα μας επιτρέψουν να χρησιμοποιήσουμε τη ρευστότητα μας σε μετρητά για τη δημιουργία σταθερών αποδόσεων για τους υφιστάμενους μετόχους μας ή για νέους μετόχουης που θα μπορούσαν να επωφεληθούν από το σημαντικό discount με το οποίο διαπραγματεύονται οι μετοχές μας.”

Αριστείδης Πίττας Euroseas
Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax “Capetan Tassos” είναι χωρητικότητας 75.100-dwt και κατασκευής του έτους 2000