Σταδιακή ανάκαμψη των τιμών των ναύλων αναμένει για τα επόμενα τρίμηνα του 2021 η ναυτιλιακή Performance Shipping, με επικεφαλής τον Ανδρέα Μιχαλόπουλο.

Η εταιρεία κατέγραψε ζημιές στο πρώτο τρίμηνο του 2021 λόγω της δραματικής υποχώρησης των ναύλων των τάνκερ, με το μέσο ισοδύναμο χρονοναύλωσης (TCE) να διαμορφώνεται τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο σε 7.691 δολάρια έναντι 21.386 δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.

Η ναυτιλιακή της οικογένειας Παληού, κατέγραψε στο διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2021 ζημιές 2,9 εκατ. δολαρίων έναντι καθαρών κερδών 1,3 εκατ. δολαρίων την ίδια περίοδο του 2020. Οι ζημιές ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 0,57 δολάρια έναντι κερδών ανά μετοχή 0,60 δολ. πέρυσι.

Τα έσοδα υποχώρησαν στα 8,4 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους έναντι 13,5 εκατ. δολαρίων το ίδιο χρονικό διάστημα του 2020.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, ο CEO της εταιρείας Ανδρέας Μιχαλόπουλος, επισήμανε:

“Τα ναύλα στη spot αγορά κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021 παρέμειναν σε πολύ χαμηλά επίπεδα, ως αποτέλεσμα της αδύναμης καταναλωτικής και βιομηχανικής ζήτησης σε συνδυασμό με τη χαμηλή παραγωγή αργού πετρελαίου και εξευγενισμένων προϊόντων πετρελαίου. Επομένως, σύμφωνα με την μερισματική μας πολιτική, δεν θα διανείμουμε μέρισμα για τα λειτουργικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου”.

“Αναμένουμε τα ναύλα, τα οποία εξακολουθούν να διαμορφώνονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα, να ανακάμψουν σταδιακά κατά τα επόμενα τρίμηνα του 2021, καθώς η πανδημία περιορίζεται και η ζήτηση για το πετρέλαιο και τα παράγωγα προϊόντα του, αναζωπυρώνεται”, τόνισε.

“Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021, υπογράψαμε τη Διακήρυξη του Ποσειδώνα και το Παγκόσμιο Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών και δημοσιεύσαμε την εναρκτήρια έκθεση βιωσιμότητας, η οποία βρίσκεται στην ιστοσελίδα μας. Παραμένουμε επικεντρωμένοι στις προσπάθειές μας για τα θέματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και εταιρικής διακυβέρνησης (ESG), τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του ποιοι είμαστε, καθώς πιστεύουμε ακράδαντα ότι θα συμβάλουν ουσιαστικά σε ένα καλύτερο μέλλον για όλους”, υπογράμμισε ο κ. Μιχαλόπουλος.

Η Performance Shipping  -πρώην Diana Containerships–  ξεκίνησε το 2018, την ριζική αναδιάρθρωση του στόλου της προχωρώντας στην πώληση των containerships της και στην αντικατάσταση τους με τάνκερ aframax.

Τον Αύγουστο 2020, με την πώληση και του τελευταίου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μετεξελίχθηκε σε μία ναυτιλιακή που δραστηριοποιείται αμιγώς στον κλάδο των τάνκερ. Διαθέτει στόλο με πέντε δεξαμενόπλοια τύπου aframax, εκ των οποίων το τελευταίο, το χωρητικότητας 105,400 dwt και κατασκευής 2011, P. Yanbu -πρώην Kalamas, εξαγοράστηκε τον Νοέμβριο 2020.

Διαβάστε ακόμα: