Στην πώληση του τρίτου, παλαιάς κατασκευής, τάνκερ του στόλου της μέσα σε ένα μήνα, προχώρησε η ναυτιλιακή Horizon Tankers, συμφερόντων του εφοπλιστή Αντώνη Κομνηνού.

Πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι ο γνωστός πλοιοκτήτης εκμεταλλεύτηκε τις αυξημένες τιμές των τάνκερ και κατόρθωσε σε σύντομο χρονικό διάστημα να πουλήσει τρία πλοία σε τιμές υψηλότερες από αυτές που κατέβαλλε για να τα αγοράσει, κερδίζοντας συνολικά πάνω από 5 εκατ. δολάρια.

Σύμφωνα με ναυλομεσίτες, η εταιρεία πούλησε το χωρητικότητας 115,000-dwt aframax τάνκερ Camelia (κατασκευής 2004) έναντι 14,25 εκατ. δολαρίων, ενώ πιθανός αγοραστής θεωρείται η ναυτιλιακή Soechi Lines με έδρα την Ινδονησία.

Η Horizon Tankers είχε εξαγοράσει πέρυσι το συγκεκριμένο πλοίο από την DHT Holdings, στην τιμή των 12,4 εκατ. δολαρίων.

Σημειώνεται ότι στο τέλος του περασμένου μήνα, η ναυτιλιακή πούλησε το πλοίο Gardenia (χωρητικότητας 115.000 dwt, κατασκευής 2003) σε εταιρεία από την Νοτιοανατολική Ασία έναντι 13,2 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ το είχε αποκτήσει το Νοέμβριο 2018, έναντι 11,9 εκατ. δολαρίων από την DHT Holdings.

Την ίδια περίοδο, η εταιρεία του κ. Κομνηνού φέρεται να πούλησε και το Voyager C (χωρητικότητας 104.000 dwt, κατασκευής 2003) έναντι 13,25 εκατ. δολαρίων, στην Marshal Shipping με έδρα το Ντουμπάι. Η Horizon Tankers το είχε αποκτήσει τον Ιανουάριο του 2018 από την OMC Shipping καταβάλλοντας 10,8 εκατ. δολάρια.

Οι αξίες των aframax 15ετίας στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων βρίσκονται στο υψηλότερο επίπεδο δύο και πλέον ετών, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Clarksons.

Αν η πώληση των τριών πλοίων επιβεβαιωθεί, τότε ο στόλος της Horizon Tankers θα παραμείνει με οκτώ τάνκερ MR2.

Το πλοίο Voyager C (χωρητικότητας 104.000 dwt, κατασκευής 2003)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:  Ν. Μαρτίνος: Η δυνατή κίνηση της Thenamaris στην αγορά των VLCCs

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιατί οι αναλυτές πιστεύουν στη «λάμψη» της Diamond S των Μαρινάκη-Ross

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Χ. Μυλωνάς: Η στρατηγική κίνηση της Transmed Shipping