ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Motor Oil: Το πριμ στους μετόχους, οι αποδοχές Βαρδή και Γιάννη Βαρδινογιάννη και οι top αμοιβές στους εργαζόμενους
Εστάλησαν στο Εθνικό Τυπογραφείο προς δημοσίευση οι συλλογικές συμβάσεις που αφορούν στις αμοιβές και τους όρους εργασίας των ναυτικών στα πλοία για το 2023-2024.
Ειδικότερα, μετά από χθεσινή παρέμβαση του Γενικού Γραμματέα της Ομοσπονδίας Εμμανουήλ Τσικαλάκη στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κυρώθηκαν και ήδη απεστάλησαν στο Εθνικό Τυπογραφείο προς δημοσίευση, οι υπογραφείσες Συλλογικές Συμβάσεις αμοιβών και όρων εργασίας των πληρωμάτων των Επιβατηγών Ακτοπλοϊκών πλοίων 2023-2024, των πληρωμάτων των Μεσογειακών και Τουριστικών πλοίων 2023-2024 καθώς και των πληρωμάτων των Πορθμείων Εσωτερικού 2023-2024, με τις οποίες, ως γνωστόν, χορηγείται αύξηση κατά 6% κατά το πρώτο έτος (ήτοι από 1/1/2023-31/12/2023) και αύξηση κατά 5% κατά το δεύτερο έτος (ήτοι από 1/1/2024-31/12/2024), καθώς και στα προβλεπόμενα πάσης φύσεως επιδόματα, πρόσθετες αμοιβές και έξτρα εργασίες που καθορίζονται σε ποσά.
Διαβάστε επίσης:
Εμανουέλε Γκριμάλντι: Υπάρχει έλλειψη ναυτικών – Οι 3 ανάγκες στις οποίες πρέπει να ανταποκριθούμε
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
