H δρομολόγηση τριών ταχυπλόων σκαφών από την Magic Sea Ferries, η κατασκευή τριών εξελιγμένων ταχυπλόων της κατηγορίας Aero, από την Hellenic Sea Ways, η επιστροφή του επιβατηγού οχηματαγωγού “Άρτεμις” επίσης της Hellenic Seaways, η επανεμφάνιση του Μάριου Ηλιόπουλου της SeaJets στις γραμμές του Αργοσαρωνικού και η ναυπήγηση του “Ωκύαλου είναι τα νέα πλοία που θα δούμε μέσα στο 2025 και στο 2026 στη θάλασσα του Σαρωνικού.
Magic Sea Ferries
Η Magic Sea Ferries, του Γιώργου και του Μάριου Γιαλόζογλου, προτίθεται να δρομολογήσουν τρία ταχύπλοα καταμαράν από τον Πειραιά και να συνδέσουν με τα λιμάνια της Αγίας Μαρίνας, Μέθανα, Πόρο, Ύδρα, Σπέτσες και τον Πειραιά με την Αίγινα και το Αγκίστρι.
Τα καταμαράν Magic 1, Magic 2, Magic 3, που ταξιδεύουν με την Κυπριακή σημαία, θα αποτελέσουν την νέα δυναμική ανάπτυξης των νησιών του Αργοσαρωνικού.
Σύμφωνα με το τελευταία εκτίμηση του Forbes η εταιρεία του Γιώργου και Μάριου Γιαλόζογλου διαθέτει 29 ποντοπόρα πλοία, συνολικής αξίας 669,5 εκατ. δολάρια.
O Μάριος Γιαλόζογλου, πρόσφατα, πούλησε, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, το δεξαμενόπλοιο της εταιρείας του, International Maritime Services, Nemo, ένα aframax, χωρητικότητας 106.000 dwt, κατασκευής 2008, έναντι 37,5 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το δεξαμενόπλοιο αγοράστηκε από την IMS, το έτος 2021 από την Teekay Tankers, πριν ο πόλεμος στην Ουκρανία εκτινάξει τους ναύλους και τις αξίες των πλοίων στα ύψη.
Ο Μάριος Γιαλόζογλου το αγόρασε με 16 εκατομμύρια δολάρια, δηλαδή αποκόμισε κέρδος άνω των 21,5 εκατομμυρίων δολαρίων.
Τον περασμένο Οκτώβριο, η IMS πούλησε επίσης ένα από τα παλαιότερα δεξαμενόπλοια της σε πολύ υψηλότερη τιμή από ό,τι το αγόρασε πριν από επτά χρόνια.
Ναυλομεσιτικές πηγές της αγοράς στον Πειραιά ανέφεραν ότι ο πλοιοκτήτης πούλησε το Butterfly 46.000 dwt, κατασκευής 2004, για 18 εκατομμύρια δολάρια.
Η IMS αγόρασε το πλοίο STX Shipbuilding από την Transpetrol για περίπου 11,2 εκατομμύρια δολάρια.
Seajets
Ο Μάριος Ηλιόπουλος δήλωσε στο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ότι θα δρομολογήσει το Super Cat στη γραμμή Πόρτο Χέλι, Σπέτσες, Ερμιόνη, Ύδρα, αλλά και από το λιμάνι του Πειραιά για Ύδρα και τις Σπέτσες.
Το πλοίο είναι επιβατηγό, έχει μήκος 32 μέτρα και πλάτος 10 μέτρα και μεταφέρει 394 επιβάτες.
Η Seajets, είχε δρομολογήσει και στο παρελθόν πλοίο στον Σαρωνικό, αλλά αποχώρησε.
Alpfa Lines
Η Alpfa Lines,που ιδρύθηκε το 2019 από τον Βασίλειο Α. Αγαπητό, θα δρομολογήσει στη γραμμή Πειραιάς, Ύδρα, Σπέτσες, το καταμαράν Speed Cat I. Ο Βασίλειος Αγαπητός, είναι γιος του Αντώνη Αγαπητού, που μαζί με τον αείμνηστο πατέρα του Βασίλειο, διαχειρίζονταν πλοία στην Αδριατική, στο Ιόνιο, στην Ικαρία-Σάμο και στα Δωδεκάνησα.
Μετά το 2000 κι ως το 2018, η οικογένεια συμμετείχε στο μετοχικό κεφάλαιο της Hellenic Seaways ενώ παράλληλα ο Αντώνιος Αγαπητός που δραστηριοποιείται στο χώρο ως πλοιοκτήτης από το 1983, διετέλεσε μέλος του Διοικητικού της συμβουλίου, υπήρξε Αντιπρόεδρος καθώς και Διευθύνων Σύμβουλος από το 2013 μέχρι τη πώληση της εταιρείας στην Attica Group το 2018.
Hellenic Seaways
H Hellenic Seaways, η οποία είναι θυγατρική εταιρεία της Attica Group, διαθέτει τα περισσότερα ταχύπλοα στις γραμμές του Αργοσαρωνικού, επισπεύδει την ενίσχυση του στόλου της με νεότευκτα ταχύπλοα πλοία.
Επίσης, η εταιρεία δήλωσε στο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής να επαναφέρει το πλοίο “Άρτεμις” στη γραμμή, Πειραιάς, Αίγινα, Αγκίστρι, Μέθανα, Πόρο.
Έτσι θα διαθέτει τα τρία σύγχρονα Aero I, 2, 3 και τα Flyingcat 3, Flying Cat 4, Flying Cat 5 και Flyingcat 6.
Το σημαντικότερο είναι ότι η εταιρεία έχει συμφωνήσει για τη ναυπήγηση τριών AERO Highspeed, δύο μεταφορικής ικανότητας 400 επιβατών και ένα μεταφορικής ικανότητας 250 επιβατών.
Τα νέα ταχύπλοα θα αντικαταστήσουν τα παλαιότερα που εκτελούν δρομολόγια συνδέοντας τα νησιά του Αργοσαρωνικού, μειώνοντας το κόστος συντήρησης και την κατανάλωση καυσίμων, καθώς θα ανανεώσουν σημαντικά τον στόλο των ταχύπλοων σκαφών του Αργοσαρωνικού.
Saronic Ferries
H Saronic Ferries, δρομολογεί πέντε επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία “Απόλλων”, “Αχαιός”. “Ποσειδών Ελλάς”, “Φοίβος” και “Αντιγόνη” στις γραμμές Πειραιάς, Αίγινα, Αγκίστρι, Μέθανα, Πόρος.
H Saronic Ferries, των Γιώργου Παπαϊωαννίδη, Ιωσήφ Λεφάκη και Παρασκευά Τσάγκαρη έχει προγραμματίσει να δρομολογήσει πέντε επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία: το “Απόλλων”, το “Αχαιός”, το “Ποσειδών Ελλάς”, το “Φοίβος” και το “Αντιγόνη” στις γραμμές Πειραιάς, Αίγινα, Αγκίστρι, Μέθανα, Πόρος.
Η εταιρεία Saronic Ferries έχει ήδη αγοράσει και επισκευάζει το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο Yabousa, το οποίο θα δρομολογήσει προς το τέλος του τρέχοντος έτους.
Το πλοίο ανήκε στην Seikan Ferries, με ΙΜΟ 9221243, το οποίο είναι κατασκευασμένο το 2000, έχει μήκος 100,50 μέτρα μήκος και πλάτος 15,90 μέτρα και ταξίδευε με σημαία Παναμά. Η χωρητικότητα του είναι 4.684 τόνους γκρος.
Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 2000 στο ναυπηγείο Hakodate Dock Co Ltd στο Hakodate της Ιαπωνίας και διαθέτει δύο κύριες μηχανές NKK Pielstick 6 PC2-6L (5884 KW), που του δίνουν υπηρεσιακή ταχύτητα 16,7 κόμβων, έχει δυο τιμόνια, stabilizer και πλωριό προπελάκι.
Επίσης η Saronic Ferries, έχει σχεδιάσει ένα πλοίο που θα κινείται με ηλεκτρική ενέργεια αποθηκευμένη σε μπαταρίες. Τα στελέχη της ήδη αναζητούν ναυπηγείο και χρηματοδότηση προκειμένου να υλοποιήσουν το μεγαλεπήβολο επενδυτικό τους πλάνο.
Η δρομολόγηση ενός ηλεκτρικού πλοίου θα φέρει επανάσταση στη γραμμή του Σαρωνικού και κυρίως στη γραμμή Πειραιά – Αίγινα, για το οποίο είναι σχεδιασμένο.
Αξίζει να επισημάνουμε ότι τα πλοία της Saronic Ferries έκαναν πρόσφατα εντυπωσιακή εμφάνιση με εντελώς μοντέρνο ντιζάιν που αποκαλύπτει τη νέα εταιρική της ταυτότητα.
Η εταιρεία διαθέτει πέντε πλοία, με μεταφορική ικανότητα 6.980 επιβατών και 530 αυτοκινήτων.
Ο “Αρτέμης” είναι το νέο σήμα της εταιρείας. Ο “Αρτέμης”, o νέος μας συνταξιδιώτης, αποτελεί το κυρίαρχο στοιχείο στη νέα ταυτότητα της Saronic, το γνωστό θαλασσοπούλι που συντροφεύει πάντα τα πλοία της στην πορεία τους προς την Αίγινα, το Αγκίστρι, τα Μέθανα και τον Πόρο.
Με νέα χρώματα, νέο λογότυπο και έναν αέρα ανανέωσης, η εταιρεία εγκαινιάζει ένα μέλλον γεμάτο καινοτομία και βιώσιμη ανάπτυξη, παραμένοντας πιστή στις αξίες της.
Οι υπόλοιπες εταιρείες
Η ΡΕΜΕΤΖΟ Ναυτική Εταιρεία, έχει δηλώσει ότι θα ξεκινήσει δρομολόγια με το αμφίπλωρο πλοίο της “Ωκύαλος”, το οποίο έχει μήκος 100 μέτρα, είναι χωρητικότητας 1000 επιβατών και μεταφέρει επίσης και 160 ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα. Θα συνδέσει τον Πειραιά με την Αίγινα.
Το Flying Dolphin ΑΘΗΝΑ, που ανήκουν στα “Ιπτάμενα Δελφίνια” θα εκτελούν δρομολόγια στη γραμμή Πειραιάς, Αγκίστρι, Αίγινα.
Η Αγκιστριώτικη Ναυτική Εταιρεία θα δρομολογήσει το πλοίο της Agistri Express στη γραμμή Αγκίστρι – Αίγινα. Πρόεδρος της εταιρείας είναι ο δήμαρχος της νήσου Αγκιστρίου, ο Δημήτριος Αναστασίου.
Την σύνδεση της Σαλαμίνας με τα λιμάνια του Περάματος και του Περάματος Μεγάρων θα αναλάβουν συνολικά 38 επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία. Τα 26 θα συνδέσουν το Πέραμα με τα Παλούκια, άλλα 2 από την Φανερωμένη με το Πέραμα Μεγάρων και 3 την Φανερωμένη με το Μεγάλο Πεύκο.
Στο πορθμείο Γαλατάς Τροιζηνίας – Πόρος θα δρομολογηθούν έξι επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία. Πρόκειται για τα πλοία “Νικολάκης Δ” και “Κυριακή” τα οποία ανήκουν στην Τροιζηνιακή Ναυτική Εταιρεία που διαχειρίζεται η Ελευθερία (Ρίτσα Δαρσινού),καθώς και το “Φανερωμένη Πόρου”, το “Νήσος Πόρος”, το “Νικολάκης”, το “Ιωάννης” και το υπό ναυπήγηση πλοίο “Καπετάν Τάκης”.
Στη γραμμή Μετόχι – Ύδρα και Ερμιόνη – Ύδρα, θα εκτελούν δρομολόγια το “Φρήντομ ΙΙΙ” και το “Φρήντομ ΙV” και το “Χρήστος” που ανήκουν στις εταιρείες “Ύδρα Λάίνς” και στον Άκληρο Χριστόφιλο.
Στη γραμμή Κόστα – Σπέτσες, εκτελούν δρομολόγια τα σκάφη “Κατερίνα Σταρ” και το “Σπέτσες Εξπρές” του Αλέξανδρου Μπούφη.
Διαβάστε επίσης
Με πλοία διακινήθηκε το 67,4% των εμπορευμάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Κατώτατος μισθός ναυτικών: Στα 690 δολάρια από 1 Ιανουαρίου 2026
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Road show στις ΗΠΑ για επενδυτές – Τα τρία δυνατά χαρτιά του Πιερρακάκη
- Τατιάνα Βουρέκα – Πεταλά: H εγγονή του εφοπλιστή Καρρά που τιμά την ελληνική σημαία
- Το σχέδιο για τις συνεταιριστικές τράπεζες Ηπείρου, Χανίων, Θεσσαλίας, Καρδίτσας – Τι λέει στο mononews o Γιάννης Στουρνάρας
- Σοφία Γιαννικοπούλου: Η πρώην κυρία Κούστα που κατορθώνει πάντα να εντυπωσιάζει
