Αυτές είναι οι πέντε σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε:
2+2 νεότευκτα για την Berge Bulk
Στην παραγγελία δύο νεότευκτων newcastlemaxes προχώρησε η ναυτιλιακή εταιρεία Berge Bulk της Σιγκαπούρης. Σύμφωνα με πληροφορίες που έρχονται από Έλληνες ναυλομεσίτες, στα ναυπηγικά συμβόλαια υπάρχει option για την κατασκευή ακόμη δύο πλοίων από τις κινέζικες γιάρδες Bohai Shipbuilding. Τα νεότευκτα bulkers αναμένεται να κοστίσουν στην εταιρεία 45 εκατομμύρια δολάρια έκαστο, ενώ η χωρητικότητα τους θα είναι 208.000-dwt.
Πούλησε tanker η First Ship Lease
Στην πώληση ενός tanker μεταφοράς χημικών προϊόντων προχώρησε η ναυτιλιακή εταιρεία First Ship Lease. Η εταιρεία με έδρα τη Σιγκαπούρη, αποχωρίζεται από το στόλο της το δεξαμενόπλοιο FSL Tokyo (χωρητικότητας 20.938-dwt και κατασκευής 2006) για ένα ποσό που ανήλθε στα 13,8 εκατομμύρια δολάρια. Ο αγοραστή του πλοίου εικάζεται πως είναι η Shapoorji Pallonji Forbes Shipping της Ινδίας, χωρίς όμως αυτό να επιβεβαιώνεται μέχρι στιγμής.
Αγόρασε πλοίο η Seajets;
Σε μία αγορά-έκπληξη φαίνεται πως προχώρησε η ναυτιλιακή εταιρεία Seajets, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Μάριου Ηλιόπουλου. Όπως όλα δείχνουν, στον στόλο της ναυτιλιακής θα ενταχθεί το accomodation vessel Wind Solution. Το πλοίο έχει ξεκινήσει την πορεία του προς την χώρα μας και αναμένεται να φτάσει στο λιμάνι του Πειραιά στις 27 Ιανουαρίου του 2018. Το Wind Solution έχει χωρητικότητα 8.893-gt, μήκος 123,45 μέτρα, πλάτος 19,61 μέτρα και βύθισμα 5,25 μέτρα. Διαθέτει 463 κρεβάτια, και μπορεί να μεταφέρει 1.060 επιβάτες και 280 Ι.Χ.
Νέα εξαγορά για τις Augusta και Ocean Bulk
Τρία χρόνια μετά την εξαγορά της ναυτιλιακής εταιρείας Deiulemar Shipping από τις εταιρείες Augusta και Ocean Bulk, οι δύο τελευταίες ξανά ενώνουν τις δυνάμεις τους για να εξαγοράσουν τη ναυτιλιακή Giuseppe Bottiglieri. Η Bottiglieri ελέγχει ένα στόλο που απαρτίζεται από 15 πλοία.
Έξαρση των κυβερνοεπιθέσεων στην Δανία το 2017
Έρευνα που διεξήχθη από την ένωση εφοπλιστών της Δανίας αναφέρει πως το 69% από τους 26 «ντόπιους» εφοπλιστές έπεσε θύμα κυβερνοεπιθέσεων μέσα στο 2017. Το ποσοστό αυτό είναι εξαιρετικά υψηλό και φέρνει σε δύσκολη θέση τους πλοιοκτήτες της χώρας, οι οποίοι θα πρέπει να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα για να προστατεύσουν τις ναυτιλιακές τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σύννεφα στην αγορά ξηρού φορτίου. Εκτιμήσεις για τις τιμές των ναύλων
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Χ. Μυλωνάς: «Colpo grosso» από την Transmed Shipping
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ντίνος Καρούσης: Μεγάλο comeback μετά από 6 χρόνια για τη Chios Navigation
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!