ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η Royal Dutch Shell προγραμματίζει να αρχίσει την παραγωγή αεροπορικού καύσιμου χαμηλής περιεκτικότητας άνθρακα σε μεγάλη κλίμακα μέχρι το 2025, σε μία προσπάθεια να ενθαρρύνει τις αεροπορικές εταιρίες να μειώσουν τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.
Η πολιτική αεροπορία ευθύνεται για το 3% της παγκόσμιων εκπομπών άνθρακα, ενώ θεωρείται ένας από τους τομείς στους οποίους είναι περισσότερο δύσκολο να αντιμετωπιστεί το ζήτημα των εκπομπών ρύπων καθώς δεν υπάρχουν τεχνολογίες που θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν του κινητήρες οι οποίοι χρησιμοποιούν καύσιμα αεριωθουμένων.
Η Shell, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες εμπορίας πετρελαίου σε παγκόσμιο επίπεδο, ανακοίνωσε ότι έχει στόχο να παραγάγει μέχρι το 2025 δύο εκατομμύρια τόνους φιλικού προς το περιβάλλον αεροπορικού καυσίμου (SAF), δεκαπλασιάζοντας τη σημερινή συνολική παραγωγή του καυσίμου αυτού.
Το εναλλακτικό αεροπορικό καύσιμο παράγεται από χρησιμοποιημένο μαγειρικό λάδι, φυτικά και ζωικά λύπη, ενώ σύμφωνα με τη Shell, το SAF μπορεί να μειώσει την εκπομπή βλαβερών ρύπων της πολιτικής αεροπορίας κατά 80%.
Διαβάστε επίσης
Shell: Υπόσχεται υψηλότερες διανομές κεφαλαίου στους μετόχους
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike