Ο διαδικτυακός κολοσσός γρήγορης μόδας Shein θα ανοίξει το πρώτο του φυσικό κατάστημα την Κυριακή, σε μια από τις πιο δημοφιλείς περιοχές του Τόκιο.

Η εταιρεία με την τεράστια αποτίμηση, προσπαθεί να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα που δημιουργούν η επιβράδυνση της αύξησης των πωλήσεων και οι ανησυχίες για το περιβάλλον και τις κοινωνικές επιπτώσεις.

Ο διώροφος εκθεσιακός χώρος, διακοσμημένος κυρίως σε γκρι αποχρώσεις, βρίσκεται στην Cat Street, ένα δρομάκι που εκτείνεται μεταξύ Harajuku και Shibuya και θεωρείται ο παράδεισος του πολιτισμού και της μόδας.

Ο χώρος των 200 τετραγωνικών μέτρων διαθέτει τρία αποδυτήρια και ένα φωτογραφικό θάλαμο για τους αγοραστές που επιθυμούν να απαθανατίσουν την εμφάνιση τους, ενώ θα διαθέτει επίσης τσάντες και καλλυντικά, σύμφωνα με την εταιρεία.

Ο χώρος μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για εκδηλώσεις, σύμφωνα με την Shein.

Παρά το άνοιγμα του καταστήματος, οι πελάτες θα εξακολουθούν να κάνουν όλες τις παραγγελίες τους online. Οι αγοραστές θα σαρώσουν τον κωδικό QR ενός προϊόντος, ο οποίος θα τους κατευθύνει στον ιστότοπο ή την εφαρμογή της Shein όπου μπορούν να κάνουν αγορές και να οργανώσουν την παράδοση.

Ο χώρος των 200 τετραγωνικών μέτρων διαθέτει τρία αποδυτήρια και ένα φωτογραφικό θάλαμο

Το μοντέλο των online πωλήσεων αναπτύχθηκε θεαματικά κατά την διάρκεια της πανδημίας, με την Shein να κερδίζει έδαφος σε όλο τον κόσμος και την αποτίμηση της να εκτιμάται στα 100 δισ. δολάρια σύμφωνα με ένα γύρο χρηματοδότησης που πραγματοποίησε τον Απρίλιο, δηλαδή περισσότερο από τις H&M και Zara μαζί.

Η έλλειψη φυσικής παρουσίας και το επιχειρηματικό μοντέλο παραγγελιών πολύ μικρών παρτίδων προϊόντων σημαίνει ότι δεν αντιμετωπίζει τον κίνδυνο διαχείρισης αποθεμάτων και μπορεί να πουλήσει τα προϊόντα της σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές.

Η κινεζική εταιρεία λιανικών πωλήσεων παραγγέλνει συνήθως 100 έως 200 κομμάτια συγκεκριμένου στυλ για να μετρήσει τη ζήτηση, παραγγέλνοντας μεγαλύτερους όγκους μόνο από τα πιο δημοφιλή προϊόντα της, όπως επισήμανε.

Ωστόσο, οι προοπτικές της Shein φαίνονται ολοένα και πιο ασταθείς. Η αποτίμησή της είχε μειωθεί κατά περίπου 30 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι τον Ιούλιο λόγω της ανησυχίας ότι η ταχεία ανάπτυξη των πωλήσεών της σταματούσε και καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει αυξανόμενη κριτική για τις περιβαλλοντικές, κοινωνικές και πρακτικές διακυβέρνησης, συμπεριλαμβανομένης της εκμετάλλευσης εργαζομένων και της κλοπής πνευματικών δικαιωμάτων.

Η Shein προσπαθεί τώρα να διαφοροποιηθεί σε πιο ακριβά προϊόντα, λανσάροντας μια premium σειρά μόδας που ονομάζεται MOTF, αν και η εικόνα της ως εταιρεία λιανικής με χαμηλές τιμές είναι βαθιά ριζωμένη.

Προσπαθεί επίσης να στέλνει τα προϊόντα της στις ΗΠΑ γρηγορότερα, ιδρύοντας κέντρα διανομής στις Μεσοδυτικές Πολιτείες και στην Καλιφόρνια, μια σημαντική αλλαγή από την μέχρι τώρα πρακτική της να αποστέλλει μεμονωμένες παραγγελίες απευθείας από το εξωτερικό.

Η Shein είπε στους επενδυτές ότι ελπίζει να πραγματοποιήσει δημόσια εγγραφή στις ΗΠΑ το 2024, αναφέρουν πηγές στο Bloomberg.

Διαβάστε ακόμη:

To «φαινόμενο» Shein επεκτείνεται στην Αμερική – Ποιος είναι ο κινεζικός κολοσσός που κάνει θραύση και στην Ελλάδα

Ποια βιομηχανία μόδας θεωρείται το «φαινόμενο» των 100 δισ. δολαρίων;