Γιάννης Αληγιζάκης, Πρόεδρος ΣΕΕΠΕ
Διψήφιο ποσοστό αύξησης λιανικών πωλήσεων στην εγχώρια αγορά κατά 16,6%, αλλά και μείωση εξαγωγών κατά 10,2%, παρουσίασε στο πρώτο εξάμηνο του 2023 η αλυσίδα ένδυσης-κλωστοϋφαντουργίας, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ).
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική σημερινή ανακοίνωση του ΣΕΠΕΕ, οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην εγχώρια αγορά κατέγραψαν αύξηση 16,6% και ανήλθαν σε 1,53 δισ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο του 2023, έναντι των 1,3 δισ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Μόνο τον Ιούνιο, οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην Ελλάδα, σημείωσαν άνοδο 14,5%, σύμφωνα με τον ΣΕΠΕΕ.
Στον αντίποδα, αντίθετη ήταν η πορεία των εξαγωγών στο πρώτο εξάμηνο του 2023 και σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με μείωση 10,2% και με τη συνολική αξία της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας να διαμορφώνεται στα 1,05 δισ. ευρώ, έναντι 1,16 δισ. ευρώ το 2022. “Οι εξαγωγές ενδυμάτων παρουσίασαν μείωση 15%, της κλωστοϋφαντουργίας 2,4% και του βαμβακιού 9%”, σύμφωνα με τον ΣΕΠΕΕ.
Την ίδια στιγμή, μείωση κατέγραψαν και οι εισαγωγές σε ποσοστό 4,4%, με την αξία τους στο σύνολο της αλυσίδας ένδυσης -κλωστοϋφαντουργίας, να υποχωρεί στα 1,69 δισ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο φέτος, από 1,77 δισ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022. “Η μείωση των εισαγωγών στην ένδυση ανήλθε σε 4,2%”, τονίζεται στην ανακοίνωση.
Διαβάστε επίσης
Γιαν Κάρας (ΟΠΑΠ): Ξεκάθαρη πρόοδος στην υλοποίηση των στρατηγικών μας στόχων
Βιοκαρπέτ: Με ποσοστό 11,51% οι Γιώργος και Αντώνης Καντώνιας
Vodafone: Επεκτείνει με το Project Kuiper της Amazon τη συνδεσιμότητα στην Αφρική και την Ευρώπη