Τα 1,3 δισ. δολάρια έφτασε η καθαρή περιουσία της Σελένα Γκόμεζ, η οποία κερδίζει επάξια τον τίτλο της νεότερης σε ηλικία και αυτοδημιούργητης δισεκατομμυριούχου των ΗΠΑ, σύμφωνα με ανάλυση του Bloomberg Index.

Η 32χρονη Σελένα, ξεκίνησε την καριέρα της σε πολύ μικρή ηλικία και εξελίχθηκε σε μια πολύπλευρη επιχειρηματία με εισοδήματα που προέρχονται από πολλές διαφορετικές πηγές, εκτός από το τραγούδι και την ηθοποιία.

1

Σε αντίθεση με την 34χρονη καλή της φίλη, Τέιλορ Σουίφτ, η οποία έγινε δισεκατομμυριούχος κυρίως μέσω της μουσικής και των συναυλιών της, η περιουσία της Σελένα εκτοξεύτηκε από τις επιχειρήσεις της, αλλά και τους εκατοντάδες εκατομμύρια followers της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Δείτε το video στο TikTok του mononews.gr:

@mononews.gr #selenagomez #gomez #selena #actress #singer #rarebeauty #rarebeautybyselena #rarebeautymakeup #rare #billionaire #billionaires #followers #influencer #wondermind #disney #bloomberg #business #lifestyle #news #greece #fy #fyp ♬ Success Motivation – ZydSounds

Η “σπάνια ομορφιά” της

Ο τεράστιος όγκος του πλούτου της Σελένα συνδέεται με τη Rare Beauty Brands, τη σειρά μακιγιάζ που ξεκίνησε πριν από πέντε χρόνια και γνώρισε γρήγορα την επιτυχία, χάρη στους influencers και τους εφήβους που αγαπούν τα καλλυντικά.

Η διάσημη persona διαθέτει επίσης συνεργασίες με εταιρείες κολοσσούς και συμφωνίες στον τομέα της υποκριτικής, ενώ στην κατοχή της βρίσκεται και η Wondermind, μια startup που ασχολείται με την ψυχική υγεία.

Rare Beauty
Rare Beauty (Πηγή: Gabby Jones/Bloomberg)

Το μυστικό της επιτυχίας της Γκόμεζ είναι η αυθεντικότητά της, σύμφωνα με τον CEO της Bausch + Lomb και επενδυτή στην Wondermind, Brent Saunders.

424 εκατ. followers!

Η Σελένα ξεκίνησε την καριέρα της ως παιδί, πρωταγωνιστώντας  στην παιδική σειρά “Μπάρνυ”.

Στη συνέχεια κέρδισε ένα ρόλο στη σειρά “Οι Μάγοι του Γουέβερλι” του Disney Channel, με την σειρά να εξελίσσεται σε μεγάλη επιτυχία και την έφηβη ακόμα ηθοποιό να κερδίζει περίπου 3 εκατ. δολάρια από αυτήν.

Ωστόσο, παγκοσμίως έγινε γνωστή όταν ξεκίνησε την καριέρα της στο τραγούδι, πρώτα με το συγκρότημα Selena Gomez & the Scene και μετά ως σόλο τραγουδίστρια.

Κέρδισε το βραβείο αγαπημένης ποπ/ροκ καλλιτέχνιδος American Music Award το 2016, καθώς και δύο υποψηφιότητες για Grammy, με τρία albums και 44 singles.

Κατά τη διάρκεια της πορείας της, η Σελένα “σάρωσε¨ στα social media.

Διαθέτει 424 εκατ. followers στο Instagram και είναι ο τρίτος δημοφιλέστερος λογαριασμό μετά από αυτόν του Κριστιάνο Ρονάλντο και του Λιονέλ Μέσι.

Η τεράστια δημοφιλία της σε ένα τεράστιο κοινό, την βοηθά να προωθεί άνετα το δικό της brand, αλλά και όσα συνεργάζεται.

Συμφωνίες με κολοσσούς

Το 2017, υπέγραψε διετές συμβόλαιο ύψους 30 εκατ. δολαρίων με την Puma.

Το 2016 έκλεισε συμφωνία 10 εκατ. δολαρίων με την Coach, ενώ ύψους 10 εκατ. δολαρίων είναι και το συμβόλαιό της με την Louis Vuitton.

Σε κάθε περίπτωση, από την μουσική της κερδίζει αρκετά χρήματα, εντούτοις, είναι όλες οι υπόλοιπες δραστηριότητές της που την έφτασαν στο κλαμπ των δισεκατομμυριούχων.

Σε αντίθεση με την Swift, η Gomez δεν γράφει τα τραγούδια της και έτσι βγάζει χρήματα κυρίως από τις εμφανίσεις της.

Οι περιοδείες ευθύνονται για λιγότερο από το 5% του πλούτου της και οι πωλήσεις των album για κάτω από το 2%, σύμφωνα με την ανάλυση του Bloomberg.

Διαβάστε επίσης: 

Instagram: Αυτές ήταν οι 5 πιο ακριβοπληρωμένες influencers για το 2019

Pernod Ricard: Τέλος στη συμφωνία χορηγίας με την Παρί Σεν Ζερμέν λόγω «κόντρας» με την Μαρσέιγ

Google: Αντιμέτωπη με «τσουχτερά» πρόστιμα και στη Βρετανία για μονοπώλιο στις online διαφημίσεις