ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γιάννης Κάρτσωνας (Breakwave Advisors): Η πορεία ανάκαμψης των ναύλων των capesize εξαρτάται πλέον από τον Ατλαντικό
Με τις συμφωνίες αυτές, η εταιρεία πέτυχε την επέκταση της λήξης οφειλών ύψους 87 εκατ. δολάρια από το 2020 σε μεταγενέστερες περιόδους μεταξύ Δεκεμβρίου 2022 και 2024. Επιπλέον, εξασφάλισε μείωση επιτοκιακού κόστους και δόσεων που αναμένεται να έχει θετικό αντίκτυπο στις καθαρές ταμειακές ροές του στόλου.
Ακόμη, η εταιρεία αποκτά επιπλέον οικονομική ευελιξία, καθώς και τη δυνατότητα για ενδεχόμενη διανομή μερισμάτων.
Ο Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ναυτιλιακής δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ένα ακόμα σημαντικό επίτευγμα για τη Seanergy, το οποίο αφορά στην αναδιάρθρωση οφειλών ύψους 179 εκατ. δολαρίων με σημαντικά βελτιωμένους όρους. Οι συμφωνίες αυτές παρέχουν στην εταιρεία μας μια σταθερή χρηματοοικονομική βάση με στόχο την εκτέλεση της στρατηγικής μας για την αύξηση της αξίας των μετόχων μας.
Παρά τις παγκόσμιες προκλήσεις το 2020, φέραμε εις πέρας σημαντικά επιτεύγματα σχετικά με την αύξηση του στόλου μας, την αναδιάρθρωση σημαντικού μέρους του χρέους μας, καθώς και την επίτευξη επωφελών χρονοναυλώσεων. Η Seanergy είναι η μόνη εταιρεία εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο με στόλο που αποτελείται αμιγώς από πλοία capesize και βρίσκεται στη βέλτιστη θέση να επωφεληθεί από τις ανοδικές συνθήκες αγοράς”.
Γ. Αγγελικούσης: Το πρώτο νεότευκτο δεξαμενόπλοιο της Maran Tankers για το 2021
Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χρήστος Μεγάλου (Τράπεζα Πειραιώς): Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να επενδύσουμε εκτός Ελλάδας – Η χώρα χρειάζεται ισχυρότερες τράπεζες
- Kristina Blahnik: Από την αρχιτεκτονική στην κυριαρχία του Manolo Blahnik και η μυστική συνταγή της επιτυχίας
- Επιτροπή Ανταγωνισμού: Εγκρίθηκε η απόκτηση της Αττικής Οδού από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Μύκονος: Ο μεγαλοκατασκευαστής και η καταδίκη