ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία, όπως διέρρευσε, θα διαθέσει το πλοίο Champion Jet 1, προκειμένου να συμβάλλει στην απομάκρυνση τουριστών και πολιτών που βρίσκονται στα Ιεροσόλυμα και σε άλλες πόλεις του Ισραήλ.
Το πλοίο θα καταπλεύσει στη Χάιφα, όπου θα επιβαστούν οι υπήκοοι ξένων χωρών και στη συνέχεια θα καταπλεύσει στο λιμάνι της Λεμεσού, όπου θα αποβιβαστούν.
Το πλοίο θα έχει ισχυρή συνοδεία, τόσο κατά την διαδρομή προς την Χάιφα, όσο και προς την Λεμεσό της Κύπρου.
Αντιδρούν τα ναυτεργατικά σωματεία
Η απόφαση προκάλεσε την αντίδραση των ναυτεργατικών σωματείων ΠΕΜΕΝ – ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ – ΠΕΕΜΑΓΕΝ καθώς όπως υποστηρίζουν κανένα εμπορικό, επιβατηγό πλοίο δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί για πολεμικούς σκοπούς και επιχειρήσεις.
Σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν πως «το Ε/Γ – Ο/Γ πλοίο “CHAMPION JET 1” της ναυτιλιακής εταιρείας SEAJETS, με σημαία Κύπρου, αλλά ενδεχομένως και άλλα πλοία, καλούνται να καταπλεύσουν προς την Κύπρο. Αυτά τα πλοία θα περιμένουν εντολές για δρομολόγια Κύπρο – Χάιφα».
Αυτό το γεγονός, συνεχίζουν, «δημιουργεί δικαιολογημένη ανησυχία στους ναυτεργάτες, για την περιπέτεια που καλούνται να αντιμετωπίσουν, διότι ακόμα κανείς δεν γνωρίζει τον σκοπό, τη διάρκεια των δρομολογίων, την εξασφάλιση της ασφάλειας και της προστασίας της ζωής τους και των δικαιωμάτων τους» και τονίζουν πως «τα πληρώματα θα βρίσκονται σε κίνδυνο, σε μια εμπόλεμη περιοχή, πολύ περισσότερο που το κράτος του Ισραήλ κλιμακώνει την επίθεση κατά της Λωρίδας της Γάζας, με τη χρησιμοποίηση πολεμικών πλοίων και χερσαίων στρατιωτικών δυνάμεων και υπάρχει ο κίνδυνος γενίκευσης του πολέμου. Συνεπώς, στις συνθήκες αυτές κάθε πλοίο που ταξιδεύει σ’ αυτήν την περιοχή αντιμετωπίζει κινδύνους και μπορεί να γίνει στόχος».
Ξεκαθαρίζουν πως «η θέση μας είναι πως η αποστολή αυτή επιβάλλεται να επανεξεταστεί, να μην πραγματοποιηθεί, υπολογίζοντας αντικειμενικά τους μεγάλους κινδύνους» και για αυτό απαιτούν τώρα από το υπουργείο Ναυτιλίας «να μας απαντήσει γραπτώς για τον λόγο που τα πλοία θα βρίσκονται στην περιοχή. Αν και πώς θα εξασφαλιστεί η ασφάλεια του πλοίου και η προστασία της ασφάλειας και της ζωής του πληρώματος και με ποιανού εντολή ναυλώνονται τα πλοία;» και καταλήγοντας, υπογραμμίζουν πως «επιβάλλεται να εξασφαλιστεί 100% από την κυβέρνηση και το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας» να μη χρησιμοποιηθεί κανένα πλοίο για πολεμικούς σκοπούς.
Διαβάστε επίσης:
Νίκος Τσάκος: Η ΤΕΝ έχει εξασφαλίσει έσοδα $2,5 δισ.
Αυξάνεται ο στόλος των τάνκερ, αυξάνονται και τα κέρδη για το ρωσικό πετρέλαιο
Ένα στα τέσσερα δεξαμενόπλοια διαχειρίζονται οι εταιρείες από την Αττική
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο: Εντάλματα σύλληψης κατά Νετανιάχου, Γκάλαντ, στρατιωτικού διοικητή της Χαμάς
- ΕΕ: «Σαφής κλιμάκωση» μια ρωσική επίθεση με διηπειρωτικό πύραυλο εναντίον της Ουκρανίας
- Κύπρος: Υποψήφια για το Συμβούλιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού
- «Έξυπνη Μεταποίηση»: Με 102,5 εκατ. ευρώ χρηματοδοτούνται συνολικά 151 επενδυτικά σχέδια