ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο γάμος της Μέγκαν με τον Πρίγκιπα Χάρι τον περασμένο Μάιο βοήθησε να ενισχυθούν οι λιανικές πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς οι άνθρωποι εστίασαν στο φαγητό και το ποτό και γιόρτασαν με πάρτι το σημαντικό γεγονός για τη βασιλική οικογένεια. Ένα βασιλικό μωρό δεν θα έχει τέτοιο αντίκτυπο, εν μέρει επειδή είναι εξ ορισμού πολύ πιο δύσκολο να προγραμματιστούν πάρτι για τη γέννηση σε σύγκριση με έναν γάμο. Ωστόσο, και σε αυτή την περίπτωση υπάρχουν τομείς που θα μπορούσαν να έχουν μια μικρή ώθηση:
Ρούχα λιανικής πώλησης
Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οτιδήποτε φορέσει η δούκισσα του Sussex κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της, ειδικά τα φορέματα μητρότητας, να πουλήσουν πολύ, κυρίως σε καταναλώτριες που βρίσκονται σε ανάλογη κατάσταση. Αυτό θα μπορούσε να συμβεί και με οποιοδήποτε ρούχο φορέσει το νέο βασιλικό μωρό. Αυτό συμβαίνει και με τη Δούκισσα του Κέιμπριτζ, η οποία μόλις φορέσει ένα φόρεμα και βγει στη δημοσιότητα η φωτογραφία της με αυτό, τις περισσότερες φορές το προϊόν θα ξεπουλήσει. Η ολλανδική εταιρία κατασκευής καροτσιών Bugaboo International βρέθηκε στο επίκεντρο όταν η Κέιτ φωτογραφήθηκε να χρησιμοποιεί για τα παιδιά της ένα από τα καρότσια της εταιρίας.
Οι αντιθέσεις στο στυλ θα μπορούσαν επίσης να έχουν σημασία. Οι διαφορές στον τρόπο με τον οποίο ντύνονται η Μέγκαν και η Κέιτ θα αποτελέσουν θέμα για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, δήλωσε ο Paul Hickman, επικεφαλής της έρευνας καταναλωτών στην Edison Investment Research. Αυτό θα μπορούσε να φέρει πρόσθετες πωλήσεις στις εταιρίες που παράγουν και πωλούν ρούχα και αξεσουάρ παρόμοια με εκείνα που φοράει η Μέγκαν, καθώς κοιτάζουν να αξιοποιούν τις ενδυματολογικές της επιλογές.
Επομένως, εταιρίες βρεφικών προϊόντων, όπως η Mothercare, πολυκαταστήματα όπως τα Debenhams και το Ηouse of Fraser που ανήκει στην εταιρία Sports Direct International Plc και, ενδεχομένως σε μικρότερο βαθμό, οι εταιρίες Hennes & Mauritz (Η&Μ), Zara και Asos Plc. μπορεί να βρεθούν στο επίκεντρο του ενδιαφέρονος.
Supermarkets
Ενώ οι δαπάνες για τα είδη τροφίμων είναι απίθανο να δουν τις πωλήσεις τους να αυξάνονται τόσο όσο όταν παντρεύτηκαν ο δούκας και η δούκισσα, μπορεί να υπάρχουν μερικά άλλα οφέλη. Για παράδειγμα, όταν ο Πρίγκιπας Γεώργιος πήγε για πρώτη φορά σχολείο, τον Σεπτέμβριο του 2017, υπήρξε μεγάλη αύξηση της ζήτησης για φακές Puy μετά την εμφάνισή τους στο μεσημεριανό γεύμα του σχολείου του, δήλωσε ο Hickman.
Τυχερά παιχνίδια
Επίσης, οι bookmakers θα μπορούσαν να επωφεληθούν από τους παίχτες που βάζουν στοιχήματα για το όνομα του μωρού και ενδεχομένως για την ημερομηνία γέννησης του. Πριν από τη γέννηση του τρίτου μωρού του Ουίλιαμ και της Κέιτ, τα γραφεία στοιχημάτων είδαν μία αύξηση στα στοιχήματα που έπαιζαν στο όνομα Άλμπερτ για το νέο μέλος της βασιλικής οικογένειας. Τελικά, το ζευγάρι κατέληξε να τον φωνάζει Λουί.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καλύβια: Συνελήφθη μέλος συμμορίας που καλλιεργούσε SKUNK σε μονοκατοικία- Κατασχέθηκε πάνω από 1 κιλό κάνναβης
- ΣΥΡΙΖΑ: Αύριο οι εκλογές για την ανάδειξη προέδρου
- Ερντογάν: «Θαρραλέα απόφαση» η έκδοση των ενταλμάτων σύλληψης κατά Νετανιάχου και Γκάλαντ
- Ηλιόπουλος στον Πατριάρχη Βαρθολομαίο: «Να μεγαλουργεί και να μας δοξάζει η ΑΕΚ, θα μας ενώνει για πάντα»