ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αρχικά η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των τεχνικών και οικονομικών προσφορών εκ μέρους των ενδιαφερομένων ήταν η 8η Νοεμβρίου, αλλά με τη νέα παράταση η ημερομηνία αυτή μετατίθεται για τις 29 Νοεμβρίου.
Ο λόγος για την εξέλιξη αυτή ήταν το πλήθος αιτημάτων από τις ενδιαφερόμενες εταιρείες για την παροχή διευκρινίσεων καθώς και τη μετάθεση της ημερομηνίας υποβολής προσφορών, ώστε να υπάρξει το απαραίτητο χρονικό περιθώριο για να προετοιμάσουν τις προσφορές τους.
Ο διαγωνισμός του Υπουργείου «σπάει» σε πέντε τμήματα, γεγονός το οποίο σημαίνει πως δε θα υπάρξει μόνο ένας ανάδοχος, ενώ είναι ξεκάθαρο πως θα προσελκύσει το ενδιαφέρον μεγάλων εγχώριων και διεθνών παικτών που θα διεκδικήσουν πέντε διαφορετικά «συμβόλαια».
Η διάρκεια του διαγωνισμού ανέρχεται στους 48 μήνες. Αυτό σημαίνει πως, εάν ο διαγωνισμός ολοκληρωθεί εντός του 2021 και υπογραφούν οι συμβάσεις στο Α’ Τρίμηνο του 2022, τότε είναι εφικτό, πλην απροόπτου, τα 770 λεωφορεία να έχουν καταφτάσει στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη εντός του 2025.
Ο διαγωνισμός
Ο τίτλος του προς δημοπράτηση έργου που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης είναι ο εξής: «Ανανέωση Στόλου Αστικών Λεωφορείων, για τις μείζονες περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης» και το κόστος του ανέρχεται στα 309 εκατομμύρια ευρώ προ ΦΠΑ. Συγκεκριμένα, αποτελείται από τα εξής υποέργα:
1ο Τμήμα
Το πρώτο τμήμα του διαγωνισμού αφορά στη προμήθεια 100 απλών υβριδικών αστικών οχημάτων 12m, κατηγορίας EURO VI και η αξία του ανέρχεται στα 31 εκατομμύρια ευρώ προς ΦΠΑ (συμπεριλαμβάνεται και η συντήρηση για ένα έτος) και η διάρκεια του έργου ανέρχεται στους 45 μήνες.
Η αναθέτουσα αρχή μπορεί να προμηθευτεί επιπλέον 20 οχήματα και στην περίπτωση αυτή το τελικό κόστος του έργου εκτιμάται στα 37,2 εκατομμύρια ευρώ.
2ο Τμήμα
Το δεύτερο τμήμα του διαγωνισμού αφορά στη προμήθεια 200 απλών αστικών λεωφορείων 12m συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) EURO VI και η αξία του ανέρχεται στα 59 εκατομμύρια ευρώ προ ΦΠΑ (συμπεριλαμβάνεται και η συντήρηση για ένα έτος).
Η διάρκεια του έργου ανέρχεται στους 48 μήνες, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα ισχύος της σύμβασης.
3ο Τμήμα
Το τρίτο τμήμα του διαγωνισμού αφορά στη προμήθεια 100 αρθρωτών αστικών οχημάτων 18m, συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) κατηγορίας EURO VI», και η αξία του ανέρχεται στα 43 εκατομμύρια ευρώ προ ΦΠΑ (συμπεριλαμβάνεται και η συντήρηση για ένα έτος).
Η διάρκεια του έργου ανέρχεται στους 48 μήνες, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα ισχύος της σύμβασης.
4ο Τμήμα
Το τέταρτο τμήμα του διαγωνισμού αφορά στη προμήθεια 100 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12m ελάχιστης αυτονομίας 135 χλμ, και η αξία του ανέρχεται στα 45,3 εκατομμύρια ευρώ προ ΦΠΑ (συμπεριλαμβάνεται και η συντήρηση για ένα έτος).
Η διάρκεια του έργου ανέρχεται στους 43 μήνες και υπάρχει η δυνατότητα ισχύος της σύμβασης.
5ο Τμήμα
Το τελευταίο τμήμα αφορά στην προμήθεια 250 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12m ελάχιστης αυτονομίας 180 χλμ» και η αξία του ανέρχεται στα 124,6 εκατομμύρια ευρώ προ ΦΠΑ (συμπεριλαμβάνεται και η συντήρηση για ένα έτος).
Η διάρκεια του έργου ανέρχεται στους 48 μήνες και δίνεται η δυνατότητα παράτασης της ισχύος της σύμβασης.
Διαβάστε επίσης
Υπ. Μεταφορών: Ρυθμίσεις για ΟΑΣΑ και υδατοδρόμια σε τροπολογία στη Βουλή
Οικονόμου για γυναικοκτονίες: Χρειάζεται θεσμική και νομική θωράκιση
Συμφωνία ΗΠΑ-ΕΕ για την κατάργηση των δασμών σε χάλυβα και αλουμίνιο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!