ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Άνοδο κατά 40% κατέγραψαν οι online πωλήσεις της αλυσίδας Μασούτης το 2021, με την εταιρεία να δρομολογεί επιπλέον επενδύσεις που αφορούν στο ψηφιακό της κανάλι το τρέχον έτος, προσβλέποντας στην περαιτέρω αύξησή τους.
Σύμφωνα με όσα επισημαίνει στο mononews o Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού της Μασούτης, Σάββας Τορτοπίδης το «ηλεκτρονικό κανάλι έχει έρθει για να μείνει. Θα λειτουργεί συμπληρωματικά με τα φυσικά καταστήματα και θεωρούμε πως θα συμβάλλει θετικά στην εξέλιξη του κλάδου γενικότερα».
Το νέο dark store στην Αθήνα
Προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης του ηλεκτρονικού καναλιού, στα πλάνα της εταιρείας όπως είχε γράψει το mononews ήταν η δημιουργία του πρώτου dark store της στην Αθήνα.
Πλέον η προετοιμασία για τη δημιουργία του, σύμφωνα με τον κ. Τορτοπίδη, βρίσκεται στην τελική φάση καθώς η εταιρεία έχει προχωρήσει στη μίσθωση ακινήτου 1.700 τ.μ σε κομβικό σημείο στην περιοχή της Μεταμόρφωσης.
«Αναμένεται να εξυπηρετεί τις ανάγκες του e-shop για το μεγαλύτερο κομμάτι της Αθήνας. Στόχος είναι οι καλύτερες υπηρεσίες, ταχύτεροι χρόνοι παράδοσης, λιγότερες ελλείψεις και εξυπηρέτηση μεγαλύτερου αριθμού πελατών. Καλύτερα δηλαδή, τόσο ποιοτικά όσο και ποσοτικά χαρακτηριστικά».
H Mάσουτης παράλληλα αναμένεται να εξετάσει και το ενδεχόμενο νέων στρατηγικών συνεργασιών για την ενίσχυση των ηλεκτρονικών της πωλήσεων. Η εταιρεία πάντως πέραν του e-shop της συνεργάζεται από τα τέλη του 2020 για την εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών των καταναλωτών της και με την πλατφόρμα box.gr.
«Αυτή τη στιγμή εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα σενάρια» σημειώνει ο κ. Τορτοπίδης ερωτηθείς σχετικά με τις νέες συνεργασίες που θα μπορούσαν να προκύψουν στο κομμάτι των ηλεκτρονικών πωλήσεων.
Και νέα φυσικά καταστήματα εντός του 2022
Παράλληλα με τις επενδύσεις στο ηλεκτρονικό της κανάλι, η Μασούτης για το 2022 προγραμματίζει και την ενίσχυση του δικτύου των φυσικών της καταστημάτων και κυρίως σε περιοχές που δεν έχει αυτή τη στιγμή παρουσία, προς τη Νότια Ελλάδα. Επιπλέον, στα πλάνα της είναι και οι ανακαινίσεις υφιστάμενων καταστημάτων, με γνώμονα την πράσινη ανάπτυξη.
Στρατηγικά η εταιρεία διαθέτει άνω των 25 εκατ. ευρώ τον χρόνο για ανακαινίσεις καταστημάτων ενώ το ύψος του επενδυτικού πλάνου της για το 2022 πέραν των παραπάνω θα εξαρτηθεί όπως είχε επισημάνει στο mononews o γενικός διευθυντής της εταιρείας Θεόδωρος Γεροστεργιούδης και από ενδεχόμενες ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν στην αγορά.
Διαβάστε επίσης:
Μασούτης: Τα πλάνα για το 2022 – Νέα καταστήματα, dark store στην Αθήνα και Οnline ανάπτυξη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike