Σε μια εξαιρετικά σημαντική συμφωνία για την ανάπτυξή της αλλά και του ασφαλιστικού κλάδου γενικότερα προχώρησε η Eurolife, καθώς την Τετάρτη ο πρόεδρος κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου υπέγραψε Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) με την LTIMindtree.

Στόχος είναι η δημιουργία ενός πρωτοποριακού Gen AI και Digital Hub στην Αθήνα, καθώς και ειδικών εγκαταστάσεων στην Πολωνία και τη Βομβάη της Ινδίας, ένα έργο που θα υλοποιηθεί με την υποστήριξη της Fairfax Digital Services.

1

Το μνημόνιο υπεγράφη από τον Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Eurolife FFH, τον Sudhir Chaturvedi, President & Executive Board Member της LTIMindtree, και τον Sanjay Tugnait, President & Chief Executive Officer της Fairfax Digital Services, στην κατοικία του Έλληνα Πρέσβη στο Δελχί.

Ο ρόλος της LTIMindtree θα είναι καίριος καθώς με τη τεχνογνωσία στο αντικείμενο που διαθέτει, θα παρέχει όλη την απαραίτητη υποστήριξη για την υλοποίηση του έργου.

Οι ομάδες των δύο εταιρειών, εκπαιδευτούν πάνω στην Generative AΙ τεχνολογία και τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό, και θα αναπτύξουν  προϊόντα και υπηρεσίες, που θα ενισχύσουν τόσο την εμπειρία των πελατών, όσο και την αποδοτικότητα των επιχειρήσεων στον ασφαλιστικό κλάδο και όχι μόνο.

Ποια είναι η LTIMindtree

Η LTIMindtree Limited είναι μια ινδική πολυεθνική εταιρεία τεχνολογίας πληροφοριών και συμβουλευτική εταιρεία με έδρα τη Βομβάη. Θυγατρική της Larsen & Toubro, η εταιρεία ιδρύθηκε το 1996 και απασχολεί περισσότερα από 82.000 άτομα.

Είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες Big Tech, με έσοδα πάνω από 4 δις. δολάρια, ενώ εξυπηρετεί πάνω από 700 μεγάλους πελάτες σε περισσότερες από 30 χώρες παγκοσμίως.

Τον Μάιο του 2022, ανακοινώθηκε ότι η Mindtree, η οποία ήταν τότε θυγατρική υπηρεσιών πληροφορικής της Larsen & Toubro, θα συγχωνευθεί με την LTI και η εταιρεία θα μετονομαστεί σε LTIMindtree. Η συγχώνευση ολοκληρώθηκε τον Νοέμβριο του 2022. Μετά τη συγχώνευση, η LTIMindtree έγινε ο πέμπτος μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών πληροφορικής της Ινδίας με βάση την κεφαλαιοποίηση της αγοράς και ο έκτος μεγαλύτερος με βάση τα έσοδα.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ασφαλιστικής αγοράς

Οι ασφαλιστικές εταιρείες, τα τελευταία χρόνια και ειδικά από την περίοδο της πανδημίας και μετά, κάνουν σημαντικά βήματα προς τον ψηφιακό τους μετασχηματισμό, επενδύοντας πολλά εκατομμύρια σε εγκαταστάσεις αλλά και εξειδικευμένο προσωπικό.

Οι εφαρμογές και τα εργαλεία που έχουν υιοθετήσει έχουν στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών, τη μείωση του κόστους και την προσαρμογή των εταιρειών στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον και την αντιμετώπιση του ανταγωνισμού.

Η Eurolife FFH έχει συνεργαστεί στρατηγικά και με τη Salesforce από το 2018 για τη δημιουργία μιας εμπειρίας γύρω από τις ανάγκες του πελάτη.

Απευθύνεται στους υπαλλήλους της Eurolife FFH με την πλειοψηφία των εργασιών εξυπηρέτησης, έκδοσης, διαχείρισης και αποζημιώσεων να εξυπηρετούνται μέσω του CRM.

Επίσης η Eurolife έχει και το EurolifeConnect που απευθύνεται στους πελάτες ανεξαρτήτως καναλιού προμήθειας του ασφαλιστηρίου τους και αφορά όλους τους κλάδους.

Οι χρήστες μπορούν τόσο να εξοφλήσουν και να τροποποιήσουν τα ασφαλιστήριά τους όσο και να παρακολουθήσουν τα αιτήματα αποζημιώσεών τους. Στα επενδυτικά προϊόντα υπάρχουν γραφήματα με την εξέλιξη της επένδυσης, χρήσιμες πληροφορίες του επενδυτικού λογαριασμού και την αξία εξαγοράς, ενώ στα προϊόντα αυτοκινήτου δίνεται η δυνατότητα για έκδοση κάρτας διεθνούς ασφάλισης.

Διαβάστε επίσης:

Πληθωρισμός: «Φρέναρε» στο 3,2% τον Ιανουάριο στην Ελλάδα – Στο 2,8% στην ευρωζώνη

ΕΒΕΠ: Επένδυση της Ελλάδας στο παρόν και το μέλλον το άνοιγμα της εμπορικής πύλης της Ευρώπης στην Ινδία