Σε στρατηγική συνεργασία με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό της Tencent Holdings προχωρά η Carrefour, η οποία σχεδιάζει μάλιστα να επενδύσει την ερχόμενη πενταετία 2,8 δισ. ευρώ στην ανάπτυξη των ηλεκτρονικών της πωλήσεων, καθώς ο CEO της εταιρείας Alexandre Bompard προσπαθεί να βρει τρόπο να αντιμετωπίσει τον μεγάλο αντίπαλο της Amazon.com.

Οι σαρωτικές αλλαγές που ανακοίνωσε την Τρίτη η γαλλική εταιρεία θα οδηγήσουν στην περικοπή 2.400 θέσεων εργασίας στην έδρα της εταρείας στη Γαλλία. Παράλληλα, η Carrefour σχεδιάζει να πουλήσει 273 πρώην καταστήματα Dia και να μειώσει το μέγεθος των υπεραγορών της στη Γαλλία.

Η Carrefour ανακοίνωσε, επίσης, ότι στόχος της είναι να εξοικονομήσει 2 δισ. ευρώ, σε σωρευτική βάση, μέχρι το 2020. Επιπλέον, μέχρι το 2022 σχεδιάζει να εξασφαλίζει το 30% περίπου των πωλήσεών της από προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και να υπερτριπλασιάσει τα έσοδά της από τα βιολογικά τρόφιμα στα 5 δισ. ευρώ.

Οι περικοπές θέσεων εργασίας εντάσσονται στο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου της Carrefour και θα αφορούν οικειοθελείς αποχωρήσεις, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Zara – Η&Μ: Ο νικητής και ο μεγάλος χαμένος της κρίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Στην αντεπίθεση με δικά τους brands οι προμηθευτές των Nike και Zara