ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι «χρυσές» διακρίσεις του ΟΠΑΠ περιλαμβάνουν τις παρακάτω κατηγορίες με τις αντίστοιχες συμμετοχές:
«Αύξηση Πωλήσεων» – Νέο Δίκτυο Καταστημάτων PLAY ΟΠΑΠ
«Εκπαίδευση & Ανάπτυξη Πωλητών» – Πρόγραμμα Εκπαίδευσης ΟΠΑΠ (360)
«Καινοτόμες Τεχνολογίες Αυτοματοποίησης & Αναβάθμισης των Πωλήσεων» – ΟΠΑΠ Sales Automation
«Υπηρεσίες Οργάνωσης & Ανάπτυξης Πωλήσεων / Τμήματος» – Εισαγωγή ενός Oλιστικού Συστήματος Διαχείρισης Απόδοσης στο Δίκτυο Πρακτόρων του ΟΠΑΠ
«Τμήμα Πωλήσεων της Χρονιάς – Υπηρεσίες» – Ομάδα Πωλήσεων PLAY ΟΠΑΠ
«Ασημένια» βραβεία έλαβε η εταιρεία στις κατηγορίες:
«Πωλήσεις Third Party» – Νέο μοντέλο πλανόδιων πωλητών (Sales Promoters)
«Συνεργασιακές Πρακτικές – Cross Functional Team Co-operation» – Διατμηματική Συνεργασία στο Έργο Ανάπτυξης του Δικτύου Play
2017: Έτος ανάπτυξης και αλλαγών για το δίκτυο του ΟΠΑΠ
Μέσα στο 2017 ο ΟΠΑΠ πραγματοποίησε σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση του ρόλου της τεχνολογίας στο δίκτυο πρακτορείων. Παράλληλα, υλοποιήθηκαν εντατικές προσπάθειες για την ανάπτυξη του δικτύου των παιγνιομηχανημάτων (VLTs) με αποτέλεσμα στο τέλος του έτους να έχει ήδη επιτευχθεί ο στόχος για λειτουργία περισσότερων από 278 Gaming Halls. Σήμερα, λειτουργούν ήδη περίπου 11.100 VLTs σε Gaming Halls και πρακτορεία ΟΠΑΠ, ενώ στόχος της εταιρείας είναι να έχει εγκαταστήσει τουλάχιστον 20.000 VLTs έως τα τέλη του 2018.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- WSJ: Ο παρουσιαστής του Fox, Λάρι Κούντλοου υποψήφιος για Υπ. Οικονομικών των ΗΠΑ
- Άννα Μάνη: Η βιομηχανία αποτελεί κινητήριο μοχλό ανάπτυξης
- ΧΑ: Διαγράφονται οι μετοχές των MLS και Fieratex
- Συναγερμός για το φυσικό αέριο στην Ευρώπη: Εκτοξεύθηκε σε υψηλά έτους καθώς η Gazprom διακόπτει τις προμήθειες στην Αυστρία