ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Όπως έγραψε και η στήλη wiseman του mononews, ο Σαράντης επιδιώκει να πάρει σημαντικό μερίδιο από την πίτα των ισχυρών ξένων brands (από καλλυντικά μέχρι μεγάλες φίρμες ένδυσης του εξωτερικού) που, όπως φαίνεται, θα αφήσει «ορφανές» ως προς την αντιπροσώπευσή τους ο Τζώρτζης Κουτσολιούτσος της Folli Follie.
Η Wella, με ιστορία 150 ετών, αποτελεί τον «No 2» παίκτη παγκοσμίως στην κατηγορία των βαφών και styling μαλλιών. Πιο συγκεκριμένα στην Ελλάδα η Wellaflex αποτελεί τον «Νο 1» brand styling προϊόν.
Για την ανάληψη της αντιπροσωπείας ο Όμιλος δεν χρειάστηκε να καταβάλει κάποια δαπάνη.
Μέσω της εν λόγω συμφωνίας, ο Όμιλος Σαράντη εμπλουτίζει περαιτέρω το προϊοντικό του χαρτοφυλάκιο στην ελληνική αγορά, ενισχύοντας παράλληλα περαιτέρω τον κύκλο εργασιών του και την κερδοφορία του στο κανάλι της ευρείας διανομής, όπως σημειώνει η εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σαράντης: Αύξηση 9,81% κατέγραψαν οι πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο – Στο 11,84% τα καθαρά κέρδη
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Παρασκήνιο και εκπλήξεις στην Sarantis: Γιατί συναντήθηκαν με το QCM-Η κ. Σαράντη στην επιτροπή Ελέγχου
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ποιοι τραπεζίτες συναντούν (ή θέλουν να συναντήσουν) τον Πιερ Γκουρντέν
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ