Στο πλαίσιο της αναπτυξιακής στρατηγικής του και στοχεύοντας στην περαιτέρω ενίσχυση του προϊοντικού του χαρτοφυλακίου στον κλάδο ευρείας διανομής, ο Όμιλος Σαράντη αναλαμβάνει από τον Οκτώβριο του 2018 τη διανομή του Wella, σήμα της εταιρείας COTY. H συμφωνία περιλαμβάνει την αντιπροσώπευση και διανομή του χαρτοφυλακίου της Wella, και συγκεκριμένα των σημάτων Koleston, Wellaflex και New Wave στην ελληνική αγορά ευρείας διανομής.

Όπως έγραψε και η στήλη wiseman του mononews, ο Σαράντης επιδιώκει να πάρει σημαντικό μερίδιο από την πίτα των ισχυρών ξένων brands (από καλλυντικά μέχρι μεγάλες φίρμες ένδυσης του εξωτερικού) που, όπως φαίνεται, θα αφήσει «ορφανές» ως προς την αντιπροσώπευσή τους ο Τζώρτζης Κουτσολιούτσος της Folli Follie.

Η Wella, με ιστορία 150 ετών, αποτελεί τον «No 2» παίκτη παγκοσμίως στην κατηγορία των βαφών και styling μαλλιών. Πιο συγκεκριμένα στην Ελλάδα η Wellaflex αποτελεί τον «Νο 1» brand styling προϊόν.

Για την ανάληψη της αντιπροσωπείας ο Όμιλος δεν χρειάστηκε να καταβάλει κάποια δαπάνη.

Μέσω της εν λόγω συμφωνίας, ο Όμιλος Σαράντη εμπλουτίζει περαιτέρω το προϊοντικό του χαρτοφυλάκιο στην ελληνική αγορά, ενισχύοντας παράλληλα περαιτέρω τον κύκλο εργασιών του και την κερδοφορία του στο κανάλι της ευρείας διανομής, όπως σημειώνει η εταιρεία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σαράντης: Αύξηση 9,81% κατέγραψαν οι πωλήσεις στο πρώτο εξάμηνο – Στο 11,84% τα καθαρά κέρδη

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Παρασκήνιο και εκπλήξεις στην Sarantis: Γιατί συναντήθηκαν με το QCM-Η κ. Σαράντη στην επιτροπή Ελέγχου

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ποιοι τραπεζίτες συναντούν (ή θέλουν να συναντήσουν) τον Πιερ Γκουρντέν