• Business

    Sanofi: Αναθεωρεί επί τα βελτίω την πρόβλεψη για τα ετήσια κέρδη – Ποιο φάρμακο σαρώνει σε πωλήσεις

    • Bloomberg
    François-Xavier Roger

    François-Xavier Roger, Sanofi (Πηγή: Linkedin)


    Αναθεωρεί επί τα βελτίω η Sanofi, την πρόβλεψη για τα ετήσια κέρδη της, καθώς δημοσίευσε κέρδη που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις για το β’ τρίμηνο, εν μέσω ισχυρής ζήτησης για τα υπερπαραγωγικά φάρμακά της.

    Ειδικότερα, τα κέρδη β’ τριμήνου ανήλθαν στα 1,73 ευρώ ανά μετοχή, πάνω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών, με τη βοήθεια των πωλήσεων του Dupixent που σημείωσαν τριμηνιαίο ρεκόρ στα 3,3 δισ. ευρώ.

    Η μετοχή της Sanofi σημείωνε άνοδο 3,82% στο Παρίσι το πρωί της Πέμπτης, στις 10:52 ώρα Ελλάδος. Έχει μάλιστα σημειώσει άνοδο πάνω από 7% από την αρχή του έτους.

    Ο Διευθύνων Σύμβουλος του φαρμακευτικού κολοσσού, Paul Hudson, έχει ωστόσο προετοιμάσει τους επενδυτές για μια επιβράδυνση στην ανάπτυξη φέτος, καθώς η εταιρεία ενισχύει το πρόγραμμα ανάπτυξης φαρμάκων για να δημιουργήσει περισσότερα top-sellers όπως το Dupixent, για το οποίο αναμένει περίπου 13 δισεκατομμύρια ευρώ σε πωλήσεις φέτος.

    Η ιδέα είναι να θυσιαστούν τώρα κάποια κέρδη, προκειμένου η εταιρεία να δει ταχύτερη ανάπτυξη αργότερα αυτή τη δεκαετία.

    Η εταιρεία ακολουθεί τη στρατηγική των αντιπάλων της – συμπεριλαμβανομένης της Novartis – στην εστίαση σε θεραπείες αιχμής.

    Η σημαντική απόφαση για το μέλλον

    Η Sanofi αναμένει επίσης να λάβει μια απόφαση μέσα στους επόμενους μήνες, σχετικά με ένα spin-off της μονάδας καταναλωτικών προϊόντων υγείας, το οποίο αποκαλεί Opella, σύμφωνα με τον Οικονομικό Διευθυντή, Francois-Xavier Roger.

    Παράλληλα, εξακολουθεί να εξετάζει διάφορες επιλογές, συμπεριλαμβανομένης μιας πιθανής πώλησης ή μιας εισαγωγής στο χρηματιστήριο, με τους επενδυτές να αναζητούν πρώιμα σημάδια ότι η Sanofi μπορεί να υλοποιήσει την υπόσχεσή της να παράγει καινοτόμα φάρμακα, ταχύτερα από ό,τι στο παρελθόν.

    Σημειώνεται ότι ο φαρμακευτικός γίγαντας, έχει περάσει μήνες εξετάζοντας επιλογές για την πώληση της μονάδα καταναλωτικών προϊόντων υγείας, η οποία παράγει προϊόντα που χορηγούνται χωρίς ιατρική συνταγή, όπως το σιρόπια για τον βήχα Phytoxil και το τζελ ανακούφισης από τον πόνο, Icy Hot.

    Σύμφωνα με το Bloomberg, οι εταιρείες Advent International και PAI Partners, είναι μεταξύ των “μνηστήρων” που υπέβαλαν προσφορές σε έναν πρώτο γύρο διαπραγματεύσεων για την επιχείρηση, με ορισμένες προτάσεις να αποτιμούν τη μονάδα έως και 15 δισεκατομμύρια ευρώ.

    Διαβάστε επίσης: 

    Φάρμακα αδυνατίσματος: Συνεχίζεται ο «πόλεμος» των φαρμακευτικών κολοσσών – Ποιοι ηγούνται

    Κλουκίνας – Λάππας: Αίρεται το ενέχυρο για 11.106.255 μετοχές που ανήκουν στην Intracom Holdings

    Unilever: Απογοητευτικές πωλήσεις τριμήνου – Σκέψεις για spin-off της μονάδας διατροφικών προϊόντων



    ΣΧΟΛΙΑ