ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρόκειται για το Kashi Arrow (χωρητικότητας 54.200 dwt), το οποίο η ελληνική εταιρεία, σύμφωνα με αμερικανικές πηγές, φέρεται να αγόρασε έναντι 10,7 εκατ. δολαρίων, ποσό που θεωρείται σχετικά χαμηλό. Το πλοίο ανήκε στην Santoku Shipping και δραστηριοποιείτο στον στόλο της Gearbulk,μίας εταιρείας με συνολικά 90 πλοία ξηρού φορτίου τύπου open-hatch.
Η Samos Steamship διαθέτει στόλο αποτελούμενο από 15 τάνκερ και 13 πλοία ξηρού φορτίου, μεταξύ των οποίων και ένα αδελφό πλοίο του Kashi Arrow, το Shirakami (χωρητικότητας 52.000 dwt, κατασκευής 2008), το οποίο αγόρασε το 2015 έναντι 12 εκατ. δολαρίων και το μετονόμασε σε Red Jacket.
Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με το TradeWinds, η ελληνική ναυτιλιακή τον περασμένο Ιούνιο φέρεται να πραγματοποίησε την πρώτη της κίνηση στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων, αγοράζοντας το Global Mercator (χωρητικότητας 182.000 dwt, κατασκευής 2011) έναντι 26,2 εκατ. δολαρίων, αν και το πλοίο εξακολουθεί να εμφανίζεται στον στόλο της ιαπωνικής Nissen Kaiun.
Σημειώνεται επίσης ότι τον περασμένο Ιανουάριο η εταιρεία παρέλαβε το πλοίο ξηρού φορτίου Ormos (χωρητικότητας 82.000 dwt) από τα ναυπηγεία Sanoyas.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Metlen: Αγορά ιδίων μετοχών συνολικής αξίας 258.407 ευρώ
- Χατζηδάκης για ελληνοτουρκικά: Άδικο για την πορεία της χώρας να υπερισχύσουν κάποια υπερεγώ – Τι είπε για Καραμανλή
- Μηνάς Δήμος: Επιτακτική η ανάγκη για εκσυγχρονισμό των επιμελητηρίων – Εκδήλωση για το μέλλον του ΕΒΕΑ
- Αυτοκινητοβιομηχανία στην ΕΕ: Αυξήθηκαν οριακά οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων τον Οκτώβριο