Τη δέσμευση της ΟΛΘ ΑΕ ότι μέχρι το τέλος του 2022 θα ολοκληρωθεί το επενδυτικό σχέδιο που φτάνει σε ύψος τα 180 εκατ. ευρώ για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης επανέλαβε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Σωτήρης Θεοφάνης, μιλώντας στο συμπόσιο με θέμα «Η Θεσσαλονίκη Πύλη Ανάπτυξης για την Ευρώπη και τη Μεσόγειο», που πραγματοποίησε διοργάνωσε η Ελληνική Επιτροπή του Διεθνούς Εμπορικού Επιμελητηρίου (ICC).

Ο κ. Σωτήρης Θεοφάνης τόνισε πως οι επενδύσεις αυτές δεν είναι υποχρεωτικές βάσει της σύμβασης παραχώρησης που υπογράφηκε, αλλά θα ολοκληρωθούν επειδή «είναι απαραίτητες για το λιμάνι».

«Περιμένουμε και το ελληνικό Δημόσιο να ανταποκριθεί σε όσα ανάλαβε και να εκτελέσει τα έργα συνδέσεων του ΟΛΘ με το οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο», πρόσθεσε ο κ. Θεοφάνης. «Η κοινοπραξία δεν πήρε το λιμάνι πέρυσι τον Μάρτιο σε πολύ καλή κατάσταση, αφού ναι μεν είχε καλά οικονομικά μεγέθη, αλλά του έλειπαν υποδομές, εξοπλισμός και όραμα και προοπτικά με καινούρια έργα», ανέφερε ο κ. Θεοφάνης.

Σύμφωνα με τον κ. Θεοφάνη, η νέα διοίκηση του ΟΛΘ συνεχίζει να εργάζεται για τη δημιουργία δικτύου συνεργαζόμενων υποδομών στις γειτονικές χώρες, με τα λεγόμενα dry ports, ενώ ήδη άνοιξε νέες αγορές όπως αυτή του Κοσόβου.

«Είναι κρίσιμο να φτιάξουμε δίκτυο υποδομών ώστε η πόρτα του λιμανιού να βρίσκεται στις γειτονικές χώρες» τόνισε ο κ. Θεοφάνης ενώ αποκάλυψε πως πριν το Πάσχα θα γίνουν σχετικές ανακοινώσεις.

Ήδη στον ένα χρόνο που η ΟΛΘ Α.Ε. βρίσκεται στο μάνατζμεντ της κοινοπραξίας των ιδιωτών μετόχων, πέτυχε την σημαντική μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης των πλοίων, από 28,5 ώρες κατά μέσο όρο στη ράδα, σε 8,1 ώρες τον Μάρτιο. Όπως διευκρίνισε ο κ. Θεοφάνης, στόχος του ΟΛΘ δεν είναι να συγκεντρώσει όλες τις δραστηριότητες μέσα στο λιμάνι αλλά να “χτίζει” συνεργασίες με όλη την αλυσίδα των επιχειρήσεων logistics.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: ΟΛΘ: Προχωρά σε επενδύσεις 180 εκατ. ευρώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Άρης Ξενόφος (ΤΑΙΠΕΔ): Μπουλντόζες στο Ελληνικό μετά το καλοκαίρι – Τι είπε για λιμάνια, μαρίνες, ενέργεια