ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τη βραχυχρόνια ναύλωση ενός πλοίου της τύπου panamax εξασφάλισε η ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού.
Όπως έγινε γνωστό, η Glencore ST Shipping ναύλωσε το πλοίο Maera (χωρητικότητας 75.403 dwt, κατασκευής 2013) για διάστημα επτά έως εννέα μηνών, έναντι 11.750 δολαρίων ημερησίως (με προμήθεια 5%). Η ναύλωση ξεκίνησε στις 4 Ιουλίου και αποφέρει στην Diana Shipping έσοδα ύψους περίπου 2,29 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η τιμή ναύλωσης του πλοίου σηματοδοτεί μία στασιμότητα στην αγορά των πλοίων panamax, όπου οι τιμές spot εδώ και σχεδόν ένα χρόνο κινούνται μεταξύ 10.000 και 13.000 δολαρίων ημερησίως. Μάλιστα, η τιμή είναι σχεδόν ίδια με αυτήν στην οποία είχε ναυλωθεί το ίδιο πλοίο τον περασμένο Σεπτέμβριο από την Unico Logistics για εννέα μήνες, στα 11.900 δολάρια ημερησίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Οικονόμου: Αποχωρεί από την αγορά των VLGC, πούλησε και τα 4 πλοία του. Όλες οι λεπτομέρειες
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σ. Τσαντάνης: Πώς θα αναχρηματοδοτήσει δύο capesizes η Seanergy
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σε ελληνική ναυτιλιακή το… περιζήτητο capesize της NS United
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καρδιαγγειακά: Την Τετάρτη τα sms για δωρεάν εξετάσεις – Τα 3 στάδια της δράσης
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των Cenergy, ΔΑΑ, Lamda, Motor Oil, Amazon, JPMogan και Dianna Shipping
- Οι στρατηγικές επενδύσεις 400 εκατομμυρίων ευρώ που περιμένουν το «πράσινο φως»
- Ο «ελέφαντας» των αμυντικών δαπανών στην Ευρώπη και η «εξαίρεση» της Ελλάδας: Απρόσμενο «δώρο» για τις ελληνικές αξιολογήσεις
