ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Όπως έγινε γνωστό, η Diana Shipping έχει υπογράψει μνημόνια συμφωνίας για την πώληση δύο παλαιότερων panamaxes της, του Danae (χωρητικότητας 75.100 dwt, κατασκευής 2001) και του Dione (χωρητικότητας 75.200 dwt, κατασκευής 2001), σε εταιρείες του ίδιου ομίλου, έναντι 7,2 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα. Σύμφωνα με το VesselsValue, η αξία των δύο πλοίων υπολογίζεται στα 7,1 εκατ. δολάρια έκαστο. Το Danae αναμένεται να παραδοθεί στους νέους του ιδιοκτήτες στις 28 Ιουνίου, ενώ το Dione στις 15 Απριλίου.
Μετά τις πωλήσεις αυτές, ο στόλος της Diana Shipping θα αποτελείται πλέον από 4 newcastlemaxes, 14 capesizes, 5 post-panamaxes, 5 kamsarmaxes και 18 panamaxes.
Παράλληλα, η εταιρεία συμφώνησε για τη ναύλωση δύο πλοίων της από την Glencore Agriculture για 14 έως 17 μήνες. Πρόκειται για τα πλοία Crystalia (χωρητικότητας 77.525 dwt, κατασκευής 2014) και Maera (χωρητικότητας 75.403 dwt, κατασκευής 2013).
Η τιμή ναύλωσης του Crystalia ανέρχεται στα 10.500 δολάρια ημερησίως, αρχής γενομένης από τις 25 Φεβρουαρίου, ενώ αυτή του Maera ανέρχεται στα 7.000 δολάρια ημερησίως για τις πρώτες 45 ημέρες, αρχής γενομένης από τις 10 Φεβρουαρίου, και στα 9.450 δολάρια για το υπόλοιπο της διάρκειας της ναύλωσης.
Σύμφωνα με το TradeWinds, τα έσοδα της Diana Shipping από τις δύο αυτές ναυλώσεις αναμένονται στα 8,27 εκατ. δολάρια για τις ελάχιστες περιόδους ναύλωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Π. Λιβανός: Κέρδη ρεκόρ στο τέταρτο τρίμηνο 2018 για τη GasLog
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Αγγελικούσης: Η νέα κίνηση του εφοπλιστή στην αγορά LNG
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ποια μεγάλη ναυτιλιακή «έκλεψε» πλοία που διεκδικούσαν ελληνικές εταιρείες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν