Ναύλωση με βελτιωμένους οικονομικούς όρους εξασφάλισε για ένα ακόμα πλοίο της η ναυτιλιακή Diana Shipping του εφοπλιστή Συμεών Παληού, συνεχίζοντας μία σειρά κινήσεων που στο δεύτερο τρίμηνο του 2018 την επανέφεραν στην κερδοφορία για πρώτη φορά μετά από πεντέμισι χρόνια.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το capesize Seattle (χωρητικότητας 179.632 dwt, κατασκευής 2011) ναυλώθηκε από την Koch για τέσσερις έως έξι μήνες, έναντι 24.000 δολαρίων ημερησίως, με τα συνολικά έσοδα της Diana Shipping από το deal να υπολογίζονται στα 2,88 εκατομμύρια δολάρια κατ’ ελάχιστον.

Σημειώνεται ότι από τα συνολικά 50 πλοία που διαθέτει στον στόλο της η Diana Shipping, τα 14 είναι capesizes, και από αυτά πλέον τα 4 είναι ναυλωμένα από την Koch.

Οι ναυλώσεις πλοίων της εταιρείας με βελτιωμένες τιμές βοήθησαν την Diana Shipping να καταγράψει στο β’ τρίμηνο του έτους το πρώτο της κερδοφόρο τρίμηνο από τα τέλη του 2012, και μολονότι αυτά τα κέρδη δεν ήταν αρκετά για να καταστεί κερδοφόρο το πρώτο εξάμηνο του έτους, λόγω των ζημιών του α’ τριμήνου, όμως οι αναλυτές εκτιμούν ότι εν τέλει η εταιρεία θα καταφέρει στο τέλος του έτους να καταγράψει κερδοφορία, κάτι που έχει να συμβεί από το 2012.

Αξίζει να σημειωθεί ότι και η Diana Containerships, επίσης συμφερόντων του Συμεών Παληού, πρόσφατα ανακοίνωσε την επέκταση της ναύλωσης ενός πλοίου της με βελτιωμένους όρους. Πρόκειται για το πλοίο Domingo (χωρητικότητας 3.739 teu, κατασκευής 2001), που θα παραμείνει ναυλωμένο από τη γαλλική εταιρεία CMA CGM για ακόμα οκτώ έως έντεκα μήνες, αρχής γενομένης από τις 3 Αυγούστου του 2018, με τιμή ναύλωσης στα 12.800 δολάρια ημερησίως, σημαντικά αυξημένη έναντι της τρέχουσας τιμής ναύλωσης του πλοίου, που ανέρχεται στα 8.500 δολάρια ημερησίως.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Α. Φράγκου: Kέρδη και μία πρόταση εξαγοράς για τη Navios Midstream στο β’ τρίμηνο 2018

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Αποκλειστικό: Νεώριο Σύρου – «Κλείδωσε» μεγάλη συμφωνία με την MAN – Τα νέα σχέδια στη Σύρο

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Π. Λιβανός: Άλμα 18% για την κερδοφορία της GasLog Partners