ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με τον αναλυτή Eirik Haavaldsen η αγορά του ξηρού φορτίου ανακάμπτει με αποτέλεσμα τιμές spot να φέρνουν κέρδη στους περισσότερους πλοιοκτήτες, όμως η Diana Shipping θα έχει καθαρές ζημίες χάρη στη συντηρητική πολιτική που ακολουθεί, με αποτέλεσμα τα κέρδη να υστερούν των τιμών spot κατά 6 έως 12 μήνες τουλάχιστον.
Σύμφωνα με τον οίκο αξιολόγησης η ναυτιλιακή, της οποίας ηγείται ο κ. Παληός, θα καταγράψει ζημιές 91 εκατομμυρίων δολαρίων το 2017 και 48 εκατομμυρίων το 2018.
Όσον αφορά την επιστροφή στην κερδοφορία αυτή προβλέπεται να έρθει το 2019, με την εταιρεία να βάζει στα ταμεία της 32 εκατομμύρια δολάρια.
«Ο στόλος της ναυτιλιακής έχει μέσο όρο ηλικίας τα 9,4 έτη και έχει πολλές πιθανότητες να δει την αξία του να ανατιμάται καθώς οι συνθήκες προσφοράς και ζήτησης γίνονται πιο σφιχτές », αναφέρει ο Eirik Haavaldsen και συνεχίζει τονίζοντας πως «λόγω του κάπως απρόβλεπτου χαρακτήρα της εταιρείας – δάνεια σε θυγατρικές κλπ. – και η αναποτελεσματική – σε αυτή την αγορά ούτως ή άλλως -πολιτική ναυλώσεων της εταιρείας, θεωρούμε πως η υποβάθμιση ήταν αναπόφευκτη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Χαμόγελα για Γιάννη Αγγελικούση και Αγγελική Φράγκου
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Λιβανός: Έκδοση νέων προνομιούχων μετοχών ετοιμάζει η GasLog Partners
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΙΟΒΕ: Στα €1,9 δισ. η αξία παραγωγής της βιομηχανίας φαρμάκου το 2022 – Ενισχυμένη κατά 16,1%
- Χρηματιστήριο: Σε περιπέτειες η αγορά – Νέα βουτιά στις τράπεζες – “Κρατάει” η Coca Cola
- 150.000 ασφαλισμένοι ένα βήμα πριν την «έξοδο» με μειωμένη σύνταξη – Παραδείγματα για κάθε κατηγορία
- Ebury: Συνεχίζει την ανοδική του πορεία το δολάριο