Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
Business

Σ. Παληός: Γιατί η Diana Containerships πουλάει δύο αντί για επτά πλοία

Συμεών Παληός ναυτιλία

Συμεών Παληός, εφοπλιστής Diana Shipping

Την πώληση δύο πλοίων της, αντί για τα επτά που είχαν ανακοινωθεί αρχικά, ανακοίνωσε η ναυτιλιακή Diana Containerships, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, με το deal να συρρικνώνεται λόγω της αδυναμίας εύρεσης χρηματοδότησης από την πλευρά του αγοραστή.

Τον περασμένο Οκτώβριο είχε γίνει γνωστό ότι η Diana Containerships θα πουλούσε συνολικά επτά πλοία, χωρίς να αποκαλυφθεί ο αγοραστής (πληροφορίες ήθελαν την Poseidon Container Holdings και την Euroseas να είναι πίσω από το deal). Ωστόσο, τη Δευτέρα η εταιρεία αποκάλυψε ότι ο αγοραστής δεν κατάφερε να εξασφαλίσει την απαραίτητη χρηματοδότηση για να προχωρήσει η συμφωνία, και ως εκ τούτου η συμφωνία τερματίστηκε, και στη θέση της υπεγράφη μία νέα συμφωνία, αυτή τη φορά για δύο μόνο πλοία, έναντι 22 εκατομμυρίων δολαρίων αθροιστικά. Πρόκειται για τα πλοία March και Great, αμφότερα χωρητικότητας 5.576 teu και κατασκευής 2004.

Τα έσοδα από τη συμφωνία αυτή θα αξιοποιηθούν για την διευθέτηση χρεών της Diana Containerships.

Όσο για το αν η εταιρεία σχεδιάζει ακόμα να πουλήσει τα υπόλοιπα πέντε πλοία, αυτό παραμένει ασαφές, σε μία περίοδο όπου η αγορά των containerships κινείται ανοδικά.

Σημειώνεται ότι ο στόλος της Diana Containerships, μετά από αυτή τη συμφωνία, αποτελείται πλέον από 9 πλοία, εκ των οποίων 4 post-panamax και 5 panamax.

Υπενθυμίζεται ότι λίγο πριν το τέλος του 2017 η εταιρεία υπέγραψε μία άκρως συμφέρουσα συμφωνία, πετυχαίνοντας για τη ναύλωση ενός πλοίου της σε σχεδόν διπλάσια τιμή των ημερήσιων ναύλων σε σχέση με τις τιμές της περιόδου. Συγκεκριμένα, η εισηγμένη στο Nasdaq εταιρία υπέγραψε συμβόλαιο με την Wan Hai Lines (με έδρα τη Σιγκαπούρη) για τη ναύλωση του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου post-panamax, Rotterdam, έναντι 13.150 δολ. ημερησίως, μείον 3,75% προμήθεια υπέρ τρίτων, για χρονική περίοδο το λιγότερο 120 ημερών, με maximum διάρκεια τις 170 ημέρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ν. Τσάκος: Ποια είναι η εταιρεία που αγόρασε τα δύο τάνκερ suezmax της TEN

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Λιβανός: Κεφάλαια 111 εκατ. ευρώ στα ταμεία της GasLog Partners

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Οι νέες κινήσεις των Ελλήνων εφοπλιστών στα LR1 tankers