ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τη συμφωνία της με τη γαλλική CMA CGM για την επέκταση της ναύλωσης ενός πλοίου panamax ανακοίνωσε η ναυτιλιακή Diana Containerships του Συμεών Παληού.
Ειδικότερα, το πλοίο Domingo (χωρητικότητας 3.739 teu, κατασκευής 2001) θα παραμείνει ναυλωμένο από τη γαλλική εταιρεία για ακόμα οκτώ έως έντεκα μήνες, αρχής γενομένης από τις 3 Αυγούστου του 2018, με τιμή ναύλωσης στα 12.800 δολάρια ημερησίως, σημαντικά αυξημένη έναντι της τρέχουσας τιμής ναύλωσης του πλοίου, που ανέρχεται στα 8.500 δολάρια ημερησίως.
Σύμφωνα με την Diana Containerships, η επέκταση της ναύλωσης του πλοίου αναμένεται να αποφέρει στην εταιρεία έσοδα ύψους 3,07 εκατομμυρίων δολαρίων για την ελάχιστη περίοδο επέκτασης της ναύλωσης των οκτώ μηνών.
Σημειώνεται ότι ο στόλος της Diana Containerships, μετά και την ολοκλήρωση της εξαγγελθείσας πώλησης του πλοίου post-panamax Hamburg, θα αποτελείται από 4 containerships.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γ. Οικονόμου: Αποχωρεί από την αγορά των VLGC, πούλησε και τα 4 πλοία του. Όλες οι λεπτομέρειες
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σ. Τσαντάνης: Πώς θα αναχρηματοδοτήσει δύο capesizes η Seanergy
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Σε ελληνική ναυτιλιακή το… περιζήτητο capesize της NS United
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ένωση Ασθενών Ελλάδας – Έρευνα του ΟΟΣΑ: Ανεπαρκής η εμπειρία στην πρωτοβάθμια φροντίδα, τι πρέπει να γίνει
- Πέτρος Μάρκαρης: Τον «πόνο δεν τον καλμάρεις με ασπιρίνες»
- Eurobank: Τι ψάχνει ο Κώστας Βασιλείου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
- Γερμανία: Πώς λειτουργεί το γερμανικό εκλογικό σύστημα και ποια τα σενάρια μετά τις εκλογές της Κυριακής
