• Business

    RVU: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που πατάει πόδι στη ρουμανική αγορά luxury προϊόντων


    Στη Ρουμανία επεκτείνει τις δραστηριότητες της η Retail Vision United Distribution, η εταιρεία γνωστή στην εγχώρια αγορά από τα δημοφιλή brands Barbour, Scotch & Soda κ.α.

    Η εταιρεία που είναι συνδεδεμένη με τα Αττικά Πολυκαταστήματα (κατέχουν το 49%) και αναπτύσσει μάλιστα τα Attica Selections, βλέποντας ευκαιρίες στη ρουμάνικη αγορά προχώρησε στην εξαγορά 80% της CM DELTA APPAREL ROMANIA SA έναντι 2,547 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στη διανομή και λιανική με 15 καταστήματα και έχει στο portfolio της brands όπως Barbour, Ralph Lauren, Scotch & Soda, Gant και Lacoste.

    Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις που δημοσιεύτηκαν χθες για την εξαγορά του ποσοστού της ρουμάνικης εταιρείας, η οποία θα πρέπει να σημειωθεί ότι είναι συνδεδεμένη με το group CM Delta, που είναι μέτοχος στην RVU,  η εταιρεία προχώρησε στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 1,2 εκατ. ευρώ.

    Όπως αναφέρουν στο mononews πηγές κοντά στην εταιρεία, η κίνηση αυτή θα έχει θετικό αποτύπωμα στην ανάπτυξη της RVU, καθώς όπως τονίζεται «η Ρουμανία είναι μια πολύ μεγάλη αγορά, ανήκει στα developing κράτη και αναμένουμε μια ισχυροποίηση της κατανάλωσης μεσομακροπρόθεσμα, καθώς υπάρχουν στο χαρτοφυλάκιο leading brands και αυτό θα λειτουργήσει θετικά στην ανάπτυξη της εταιρείας».

    Με επικεφαλής τον Αλέξανδρο Στράτο, η  RVU, το  2023 εμφάνισε  αύξηση του κύκλου εργασιών σε επίπεδο ομίλου, της τάξης  του 38% φτάνοντας στα 21,914 εκατ. ευρώ. Το μικτό περιθώριο καθαρού κέρδους έκλεισε στο 43,01% έναντι του 40,31% της προηγούμενης χρήσης και κινήθηκε στα ανώτερα όρια της αγοράς ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν για τον όμιλο στα 721 χιλ. ευρώ έναντι 1,057 εκατ. ευρώ και για την εταιρεία σε 805 χιλ. ευρώ έναντι 1,121 εκατ. ευρώ.

    Γνωστά brands στο portfolio

    Η εταιρεία εισάγει κατ’ αποκλειστικότητα εισαγωγή, διανέμει και προωθεί στην  Ελλάδα, τα εμπορικά σήματα των SCOTCH & SODA, , HAPPY SOCKS, BARBOUR, BABROUR INTERNATIONAL , BLUEMINT ,MARC O’POLO, JOTT, RAINKISS και τα SAMSONITE. Επίσης συνεργάζεται σε επίπεδο λιανικής με τα εμπορικά σήματα ON, CLARKS , HAVAIANAS.

    Αντίστοιχα, η θυγατρική εταιρεία Stesta Distribution Ltd δραστηριοποιείται στην κατ’ αποκλειστικότητα εισαγωγή, διανομή και προώθηση στην Κύπρο των προϊόντων (συλλογών) της εταιρείας Gant και Happy Socks.

    Το δίκτυο διανομής του ομίλου και της εταιρείας αριθμεί στο τέλος του 2023, 350 σημεία πώλησης εκ των οποίων τα 34 είναι εταιρικά καταστήματα ενώ το προσωπικό του ομίλου αυξήθηκε στο τέλος της περσινής χρήσης στους 188 εργαζόμενους έναντι 128.

    Ο τουρισμός δεν ευνόησε

    Όσον αφορά τις προοπτικές για το 2024,  η εταιρεία προσπαθεί να ισχυροποιήσει την παρουσία της στην εγχώρια και ξένη αγορά με κύριο στόχο την ενίσχυση του μεριδίου αγοράς.  διατήρηση και την κατά το δυνατόν ενίσχυση του μεριδίου των προϊόντων της στην Ελληνική & Ευρωπαϊκή αγορά. Οι πρώτοι μήνες του 2024 έχουν θετικό αποτέλεσμα και επιβεβαιώνουν τις προοπτικές για το 2024 που έχουν τεθεί από την διοίκηση της εταιρείας, ωστόσο όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές στο mononews, η αγορά κινείται ανοδικά αλλά όχι τόσο δυναμικά όσο την προηγούμενη χρονιά. Τονίζουν ότι η κίνηση είναι υποτονική και παρά το γεγονός ότι καταγράφεται ρεκόρ στις αφίξεις τουριστών η μείωση της ταξιδιωτικής δαπάνης έχει αποτύπωμα στην αγορά. Με βάση αυτά τα δεδομένα ο ανάπτυξη της RVU στη φετινή χρήση θα κινηθεί ανοδικά αλλά σε μονοψήφιο ποσοστό.

    Ανοιγμα νέων σημείων πώλησης

    Ο μεσοπρόθεσμος σχεδιασμός της Διοίκησης του ομίλου και της εταιρείας για την τριετία 2024 – 2026 περιλαμβάνει την ανακαίνιση υφιστάμενων καταστημάτων, άνοιγμα νέων σημείων πώλησης στην λιανική και την διάθεση στην ελληνική και ξένη αγορά νέων εμπορικών σημάτων.  Σημειώνεται ότι οι επενδύσεις σε επίπεδο ομίλου στην περσινή χρήση ανήλθαν σε 1,32 εκατ. ευρώ.

    Επιπρόσθετα, σε λειτουργικό επίπεδο η διοίκηση έχει ήδη ξεκινήσει μια δυναμική πολιτική διαχείρισης της ρευστότητας, η οποία μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει την μείωση των υποχρεώσεων, την πιο αυστηρή διαχείριση των αποθεμάτων, την διατήρηση υψηλού μικτού κέρδους καθώς και την περαιτέρω συγκράτηση των λειτουργικών εξόδων της.

    Διαβάστε επίσης

    Ιχθυοκαλλιέργειες: Τρικυμία στον κλάδο από το παρ’ ολίγο «κανόνι» της Avramar

    Νέο πεδίο μάχης η ενέργεια για Public – Κωτσόβολος

    Σπριντ του Σάμι Φάις με Under Armour και UGG



    ΣΧΟΛΙΑ