ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι “Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι”, βασικό γρανάζι της βιομηχανικής μηχανής της Ρωσίας, ενδέχεται να μειώσουν σημαντικά τις δαπάνες τους το επόμενο έτος, κατά περίπου 40% σε σύγκριση με το 2024, δήλωσε σήμερα η επικεφαλής των οικονομικών της εταιρείας, Τατιάνα Ορλόβα, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Interfax.
Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι είναι μία από τις πολλές επιχειρήσεις που μάχονται για να αντιμετωπίσουν το υψηλό βάρος των επιτοκίων της Ρωσίας.
Η εταιρεία αναμένει ότι το κόστος πληρωμής τόκων θα φθάσει τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια το επόμενο έτος, γεγονός που υποδηλώνει αύξηση κατά περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια, όπως προκύπτει από έγγραφο της εταιρείας που είδε το Reuters τον περασμένο μήνα.
Η Ορλόβα δήλωσε ότι η μείωση των δαπανών της εταιρείας θα έχει αντίκτυπο στην εταιρεία και σε ολόκληρη την αλυσίδα των παρόχων με τους οποίους συνεργάζεται.
Το επενδυτικό σχέδιο της εταιρείας για το 2024 που εγκρίθηκε είναι ύψους 1,275 τρισεκατομμυρίων ρουβλίων (12,50 δισεκατομμυρίων δολαρίων).
Το κρατικό μονοπώλιο δαπανά χρήματα για την αγορά σιδηροτροχιών και βαγονιών, καθώς και για την κατασκευή υποδομών, συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης των σιδηροδρόμων BAM και Trans-Siberian, καθώς η Μόσχα στοχεύει στην προμήθεια περισσότερων ορυκτών καυσίμων στην Ασία.
Πηγή ΑΠΕ – ΜΠΕ
Διαβάστε επίσης
Ρωσία: Είχε ενημερώσει τις ΗΠΑ για τα στρατιωτικά γυμνάσια στην ανατολική Μεσόγειο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ποιος θα αντικαταστήσει τον Παπαχρήστου στον ANT1, γιατί τσακώνονται Σκορδά με Χρηστίδου, αλλαγές στην ΕΡΤ και που θα πάει η Γερμανού
- Γιατί οι Έλληνες δεν εμβολιάζονται: Τι δείχνει νέα μελέτη του ΕΟΔΥ
- Ποια είναι η μεσαία τάξη που γίνεται… στόχος για μειώσεις φόρων από το 2026
- Σφίγγα» η Moody’s μετά το «τουρ» στην Αθήνα – Παρασκήνιο για επαφές σε καλό κλίμα αλλά με συγκρατημένες προσδοκίες
![](https://www.mononews.gr/wp-content/themes/mononews2025/assets/icons/google-news-icon.png)