ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αλλά, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή…
Στα μέσα της δεκαετίας του ’60, εμφανίσθηκε ο όρος “Word-of-mouth” Marketing. Ελληνιστί, η «καλή μαρτυρία» για μια συγκεκριμένη μάρκα.
Ο κορυφαίος Ακαδημαϊκός Philip Kotler μάλιστα, στο κλασικό βιβλίο του “Marketing Management”, το ενέταξε στην κατηγορία των σημαντικότερων σε βαθμό επιρροής «εργαλείο» όσον αφορά δυνητικούς καταναλωτές.
Σήμερα, τα Social Media έχουν αναπτύξει το “Word-of-mouth” Marketing μεταφέροντάς το πλέον σε ασύλληπτο αριθμό καταναλωτών.
Πλέον, ένας “Brand Ambassador” δύναται να επηρεάσει πολλαπλάσιο πληθυσμό, γράφοντας θετικά για κάποιο προϊόν ή υπηρεσία που χρησιμοποιεί.
Παράλληλα, ολοένα και μεγαλύτερα Διαφημιστικά κονδύλια διατίθενται για την έμμεση προβολή μέσω περιεχομένου, ήτοι “Content Marketing”.
Το Content Marketing αποτελεί εξέλιξη της έμμεσης αναφοράς σε προϊόντα και υπηρεσίες μέσω άρθρων, στα περιοδικά και τις εφημερίδες.
Αναμφίβολα, τα έμμεσα άρθρα/ παρουσιάσεις στο διαδίκτυο, εμπλουτίζονται με φωτογραφίες, βίντεο και φυσικά, την άμεση, αμφίδρομη σχέση με τον χρήστη.
Ο συνδυασμός αυτός, μαζί με την ικανότητα ενός καλογραμμένου κειμένου, -εξ ου και Story-telling, το οποίο δένει με το ύφος του site και φυσικά τα ενδιαφέροντα του χρήστη είναι άκρως αποτελεσματικός!
Αν και παραμένει δύσκολη η μέτρηση της αποτελεσματικότητας των εν λόγω ενεργειών, εκτιμάται ότι επηρεάζουν και τονώνουν την καταναλωτική συμπεριφορά.
Δικαιολογημένα λοιπόν, οι Διαφημιστές θα μετονομασθούν σύντομα σε Story-tellers!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ο Κανονισμός ΕΕ 2017/352 και η μεταμόρφωση των ευρωπαϊκών λιμένων: Διαφάνεια, ανταγωνιστικότητα και ασφάλεια στη σύγχρονη ναυτιλία
- Ουκρανία: Πραγματοποίησε το πρώτο χτύπημα με πύραυλο ATACMS σε ρωσικό έδαφος
- Μια απεργία έφαγε την ταραμοσαλάτα από τα ράφια στη Βρετανία και προκάλεσε σάλο στα social media
- Cenergy Holdings: Εξαιρετικά θετικές οι αντιδράσεις των αναλυτών στα ισχυρά αποτελέσματα του εννεαμήνου