• Business

    Rolex: Σημάδια σταθεροποίησης στην αγορά πολυτελών ρολογιών

    • Bloomberg

    Brian Duffy, CEO Watches of Switzerland Group (Πηγή: telegraph.co.uk/ JULIAN SIMMONDS)


    Άλμα άνω του 9% σημείωσε σήμερα Πέμπτη η μετοχή της Rolex στη Βρετανία, καθώς η κορυφαία βρετανική εταιρεία Watches of Switzerland Group, ανακοίνωσε ότι “βλέπει” σημάδια σταθερότητας στην αγορά ρολογιών πολυτελείας στο Ηνωμένο Βασίλειο, μετά από μια σημαντική  πτώση σε πωλήσεις και κέρδη.

    Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη, μειώθηκαν κατά 5% το οικονομικό 2024, καθώς η καταναλωτική εμπιστοσύνη επηρεάστηκε αρνητικά από τα υψηλά επιτόκια και τις συγκρούσεις σε Ουκρανία και Μέση Ανατολή.

    Όμως, η Watches of Switzerland Group παρατηρεί τώρα ότι αυτές τις πιέσεις μειώνονται.

    “Οι επενδυτές θα πρέπει να καθησυχαστούν από τις ευοίωνες προβλέψεις της εταιρείας”, ανέφερε ο αναλυτής της Jefferies, James Grzinic.

    “Τα σημάδια σταθεροποίησης στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου θα προκαλέσουν συζητήσεις σήμερα”, πρόσθεσε.

    Υπενθυμίζεται ότι τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), συρρικνώθηκαν κατά 11% στις 179 εκατομμύρια λίρες (226 εκατομμύρια δολάρια) για το έτος που έληξε τον Απρίλιο, καθώς αυξήθηκαν άνω των προσδοκιών οι πωλήσεις των μεταχειρισμένων Rolex.

    Επίσης, η μετοχή της εταιρείας είχε υποχωρήσει, λόγω ανησυχιών ότι θα μπορούσε να χάσει μερίδιο αγοράς από τη στιγμή που πήρε την απόφαση να εξαγοράσει την Bucherer, αποκτώντας τον έλεγχο πάνω από 100 καταστημάτων σε όλο τον κόσμο και μπαίνοντας με δυναμικό τρόπο στη λιανική.

    Η Watches of Switzerland ανέφερε ότι οι πωλήσεις μεταχειρισμένων ρολογιών, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων Rolex, διπλασιάστηκαν το δ’ τρίμηνο σε σχέση με το προηγούμενο έτος και είναι τώρα η δεύτερη μεγαλύτερη πηγή εσόδων της.

    Όσον αφορά τα νέα ρολόγια, η εταιρεία τόνισε ότι οι ελβετικές ωρολογοποιίες είναι συντηρητικές στην παραγωγή τους, όταν υπάρχει επιβράδυνση της ζήτησης.

    Επεσήμανε δε, ότι αυτό είναι μια “υπεύθυνη προσέγγιση για τη μακροπρόθεσμη σταθερότητα της αγοράς πολυτελών ρολογιών”.

    Ωστόσο, νωρίτερα φέτος, είχε προειδοποιήσει ότι οι πωλήσεις και τα κέρδη θα ήταν πιο αδύναμα από ό,τι αναμενόταν, καθώς δεν διατέθηκαν στα καταστήματα πολλά ρολόγια από χρυσό και άλλα πολύτιμα μέταλλα από τη Rolex, καθώς οι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο έγιναν πιο προσεκτικοί με τις αγορές τους.

    Διαβάστε επίσης: 

    Rolex: Το μυστικό της τεράστιας επιτυχίας της, δεν είναι τα… ρολόγια!

    Rolex: «Pepsi» ή «Batman»; Πανομοιότυπα με τεράστια απόκλιση στις τιμές – Τι κάνει τη διαφορά

    Rolex: «Pepsi» και «Starbucks» ήταν οι κερδισμένοι του Μαρτίου στα πολυτελή ρολόγια



    ΣΧΟΛΙΑ