ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι τιμές στα πιο δημοφιλή πολυτελή ρολόγια παρέμειναν σε μεγάλο βαθμό σταθερές τον Μάρτιο, καθώς οι αγοραστές περιμένουν την κυκλοφορία νέων μοντέλων αυτόν τον μήνα σε μια σημαντική εκδήλωση του κλάδου που θα πραγματοποιηθεί στη Γενεύη.
Ωστόσο, οι τιμές σε δύο γνωστά μοντέλα της Rolex και ένα της Patek Philippe ανέβηκαν.
Ο δείκτης Bloomberg Subdial Watch Index, ο οποίος παρακολουθεί τις τιμές στα 50 πολυτελή ρολόγια με την μεγαλύτερη εμπορευσιμότητα με βάση την την αξία, μειώθηκε περίπου 0,1% στα 33.558 δολάρια τον περασμένο μήνα, σύμφωνα με τα δεδομένα που συγκέντρωσε η Subdial, μία πλατφόρμα πώλησης ρολογιών, με έδρα το Λονδίνο.
Ο δείκτης έχει υποχωρήσει κατά 8,7% σε ένα χρόνο και 42% σε δύο χρόνια. Τα υψηλότερα επιτόκια, η γεωπολιτική αβεβαιότητα και η ασθενέστερη οικονομική ανάπτυξη έχουν περιορίσει τη ζήτηση, καθώς οι αγοραστές γίνονται πιο επιφυλακτικοί.
Οι τιμές στα πιο περιζήτητα μεταχειρισμένα ρολόγια κορυφαίων brands όπως Rolex, Patek και Audemars Piguet εκτοξεύτηκαν σε πρωτοφανή επίπεδα το 2021 και στις αρχές του 2022 εν μέσω της πανδημίας.
Pepsi και Starbucks
Μεταξύ των ελάχιστων μοντέλων που η τιμή τους κινήθηκε ανοδικά τον Μάρτιο, ήταν το Rolex GMT Master II με μπλε και κόκκινη κεραμική στεφάνη, που το κόστος του αυξήθηκε κατά 3,2%, στα 20.935 δολάρια, σύμφωνα με τον δείκτη. Το μοντέλο με το παρατσούκλι “Pepsi”, ήταν μεταξύ των κορυφαίων σε απόδοση τον περασμένο χρόνο εν μέσω φημολογιών ότι μπορεί να καταργηθεί, αν και παραμένει στη συλλογή.
Το Rolex Submariner με πράσινη στεφάνη, μαύρο καντράν και ένδειξη ημερομηνίας, με το παρατσούκλι “Starbucks”, κέρδισε περίπου 1% σε αξία τον Μάρτιο με την τιμή του να διαμορφώνεται στα 15.259 δολάρια, όπως δείχνουν τα δεδομένα.
Στο μεταξύ, το Patek Philippe Nautilus 5711 με μπλε καντράν, ένα αθλητικό μοντέλο από ατσάλι με ενσωματωμένο μπρασελέ που ήταν ένα από τα πιο δημοφιλή ρολόγια κατά την κορύφωση της αγοράς, κέρδισε περίπου 1,1% τον περασμένο μήνα με την τιμή του να διαμορφώνεται στα 98.753 δολάρια περίπου.
Όλα τα μοντέλα ρολογιών που αυξήθηκαν σε αξία εξακολουθούν να διαπραγματεύονται πολύ πάνω από τις τιμές λιανικής τους, αν και είναι εξαιρετικά δύσκολο να τα αγοράσει κάποιος καινούργια από αντιπρόσωπο καθώς η ζήτηση ξεπερνά την προσφορά.
Διαβάστε ακόμη:
Dufour (CEO Rolex): Γιατί θεωρεί ότι τα ρολόγια δεν είναι επένδυση
Βουτιά στις πωλήσεις πολυτελών ρολογιών και στις δημοπρασίες – To brand με τη μεγαλύτερη ζήτηση
Audemars Piguet: Μία γυναίκα CEO στον ανδροκρατούμενο κόσμο των ελβετικών ρολογιών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οικογένεια Γεωργούδη: Οι ελαιοπαραγωγοί από το Πήλιο που κατακτούν τον… Parthenon της παγκόσμιας αγοράς ελιάς
- Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα μέλη ΔΣ των εταιρειών: Οι ποσοστώσεις και η δυσκολία εξεύρεσης κατάλληλων στελεχών
- Εφιαλτικά τα σενάρια για την ελληνική ακτοπλοΐα – Η κυβέρνηση αναζητά λύσεις για να μην εκτοξευτούν τα εισιτήρια
- Στον «αέρα» το Mega News, έρχεται το Athletico, γιατί δεν πουλάει ο Ιβάν, νέες συνεργασίες για Κοκλώνη και 2 δημοσιογράφοι γίνονται… ηθοποιοί