ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η stalker πλατινομαλλούσα
Η Autostrade per l’Italia, της αυτοκινητοβιομηχανίας Atlantia, κινδυνεύει να πτωχεύσει αν η κυβέρνηση της Ιταλίας ανακαλέσει την άδεια κυκλοφορίας με περιορισμένη αποζημίωση, δήλωσε ο Roberto Tomasi, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας που ανήκει στον όμιλο Benetton, σε ιταλική εφημερίδα το Σάββατο, προσθέτοντας ότι θα μπορούσε να βρεθεί ένας εναλλακτικός συμβιβασμός.
Η Atlantia έχει δεχτεί σκληρή κριτική μετά από την κατάρρευση μιας γέφυρας από σκυρόδεμα που λειτουργούσε από τη μονάδα της Autostrade, η οποία σκότωσε 43 άτομα, στη Γένοβα, τον Αύγουστο του 2018.
Ο όμιλος, που ελέγχεται από την οικογένεια Benetton της Ιταλίας, διαχειρίζεται το μεγαλύτερο δίκτυο διοδίων της χώρας, που εκτείνεται σε 3.000 χιλιόμετρα.
Η κυβέρνηση της Ρώμης εξετάζει το ενδεχόμενο ανάκλησης της άδειας της Autostrade και πρόσφατα εξέδωσε μέτρα που μειώνουν την αποζημίωση που οφείλεται για την πρόωρη λήξη της σύμβασης, αν ο παραχωρησιούχος παραβιάζει τις υποχρεώσεις του.
“Με την ανάκληση και τη μειωμένη πληρωμή κινδυνεύουμε να χρεοκοπήσουμε επειδή έχουμε πιστωτικά υπόλοιπα ύψους 10,5 δισ. ευρώ”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Autostrade Roberto Tomasi σε συνέντευξή του στην Corriere della Sera.
Αργά την Παρασκευή, ο οργανισμός αξιολόγησης πιστοληπτικής ικανότητας Moody’s υποβάθμισε την Ατλάντια για δεύτερη φορά σε ένα μήνα, ωθώντας το χρέος της κάτω από το κατώφλι επενδυτικού βαθμού.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΔΥΠΑ: Ξεπέρασαν τα 600 εκατ. ευρώ οι δαπάνες της, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης
- Οι εκπτώσεις για εκπαιδευτικούς σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια
- Παναγιωτόπουλος: Η Ελλάδα πρέπει να παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στη Συρία
- Γεωργία: Βουλευτής πυροβολήθηκε και σκοτώθηκε στο κοινοβούλιο της αποσχισθείσας Αμπχαζίας