ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Περιεχόμενα
Την επέκταση του δικτύου καταστημάτων Carrefour της με στόχο στο τέλος του έτους να έχουν ξεπεράσει τα 70 σχεδιάζει η Retail & More, θυγατρική της AVE του Νίκου Θ. Βαρδινογιάννη.
Η εταιρεία που αναπτύσσει το δίκτυο της Carrefour σε Ελλάδα και Βουλγαρία, από το 2022 που ξεκίνησε την παρουσία της με το άνοιγμα των πρώτων καταστημάτων, έχει αναπτύξει ήδη ένα δίκτυο 41 καταστημάτων. Από αυτά τα 15 είναι εταιρικά.
Για φέτος η διοίκηση της εταιρείας έχει δρομολογήσει τη λειτουργική ενσωμάτωση των καταστημάτων economy και το rebranding αυτών σε Carrefour express στο πρώτο εξάμηνο του έτους προκειμένου να ενισχύσει την παρουσία και το αποτύπωμα του brand.
Παράλληλα συνεχίζει την ανάπτυξη δικτύου νέων καταστημάτων εταιρικών και franchise με στόχο 30 νέα καταστήματα, έτσι ώστε το δίκτυο να υπερβαίνει τα 70 καταστήματα στο τέλος του έτους.
Το πρώτο πιλοτικό Carrefour Bio
Επιπλέον στον σχεδιασμό περιλαμβάνεται το λανσάρισμα εντός του τέταρτου τριμήνου του πρώτου Pilot store Carrefour Bio και το λανσάρισμα κάρτας πιστότητας τον προσεχή Σεπτέμβριο, όπως αναφέρεται στις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις του ομίλου AVE.
Υλοποιώντας το πλάνο ανάπτυξης των stores concepts και formats της Carrefour, η εταιρεία σχεδιάζει την είσοδο στο quick commerce το πρώτο εξάμηνο του έτους και στο e-commerce στο δεύτερο μισό της χρονιάς, εγκαινιάζονταςτην omni channel στρατηγική της Carrefour.
Όπως αναφέρεται στις ετήσιες καταστάσεις, το πλάνο επέκτασης του δικτύου θα υποστηριχθεί από ανάπτυξη εργαλείων πιστότητας σύμφωνα με την CRM στρατηγική της Carrefour με λανσάρισμα της κάρτας πιστότητας τον Σεπτέμβριο του 2024.
Το πλάνο ανάπτυξης στη Βουλγαρία
Στην Βουλγαρία το πλάνο προβλέπει το rebranding των 22 καταστημάτων Parkmart και Aldo έως τον Σεπτέμβριο, ενώ ο σχεδιασμός περιλαμβάνει την επέκταση στη γείτονα με εταιρικά και franchise καταστήματα. Σε αυτό το πλαίσιο σχεδιάζεται η δημιουργία τουλάχιστον τεσσάρων εταιρικών flagship καταστημάτων σε Σόφια και Plovdiv. Επίσης εξετάζεται η δυνατότητα μιας τουλάχιστον εξαγοράς τοπικής αλυσίδας για να ενισχύσει το δίκτυο.
Ταυτόχρονα η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις για έναρξη εξαγωγικής δραστηριότητας σε Κύπρο και Βουλγαρία. Συνεχίζει επίσης εντατικά την ενίσχυση των τοπικά παραγομένων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας Carrefour δίνοντας έμφαση σε παραδεισιακά ελληνικά προϊόντα που θα μπορούν να εξαχθούν σε άλλες χώρες που δραστηριοποιείται το group Carrefour.
Στόχος για διψήφια ποσοστά ανάπτυξης
Για το 2024 o όμιλος μέσω της βασικής θυγατρικής του αναμένει μεγάλη ανάπτυξη πωλήσεων- σε διψήφιο ποσοστό, όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις, λόγω ωρίμανσης καταστημάτων και οργανικής ανάπτυξης, σε δύο χώρες και βελτίωση των λειτουργικών αποτελεσμάτων. Σημειώνεται ότι η Retail & More υπέγραψε side letter με το group Carrefour για αποκλειστικότητα σε Σερβία, Αλβανία, Β. Μακεδονία και Κόσσοβο έχοντας στόχος να υλοποιήσει πενταετές πλάνο ανάπτυξης παράλληλα με την Ελλάδα και τη Βουλγαρία.
Διαβάστε επίσης
Carrefour: Επεκτείνεται στην αγορά της Βουλγαρίας
AVE: Εξαγόρασε αλυσίδα με 11 καταστήματα super market έναντι 3,15 εκατ. ευρώ
Retail & More: Με εξαγορές η επέκταση της Carrefour στην Ελλάδα
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Volkswagen: Στα άδυτα της συμμαχίας με τη Silicon Valley για τη διάσωση της αυτοκινητοβιομηχανίας
- Ελληνικό: Κέρδη 0,98 ανά μετοχή για τους μετόχους της Lamda από τα τελευταία deals για οικόπεδα
- Γιώργος Στάσσης: Διπλάσιες επενδύσεις, ισχυρά κέρδη, νέα σχέδια ανάπτυξης
- Η κυβέρνηση βρίσκει τον βηματισμό της και η αντιπολίτευση τον ψάχνει