ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία μπορεί να πλησιάσει την ταχύτητα παραγωγής των πιο ανταγωνιστικών κινέζων κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων.
Το νέο μικρό EV Renault 5 είναι η πρώτη προσπάθεια της μάρκας να μειώσει τον χρόνο παραγωγής στα επίπεδα των κινέζικων εταιρειών, δήλωσε ο επικεφαλής βιομηχανικής στρατηγικής της εταιρείας Φρανκ Νάρο, στο 2024 Automotive News Europe Congress.
Η Renault έχει δηλώσει ότι θα χρειαστούν εννέα ώρες για να κατασκευαστεί το Renault 5, όταν τεθεί σε παραγωγή αργότερα αυτό το καλοκαίρι στις εγκαταστάσεις της στο Douai της Γαλλίας.
Η εταιρεία πιστεύει ότι ο χρόνος κατασκευής μπορεί να ανταγωνιστεί τους καλύτερους Κινέζους κατασκευαστές αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων.
Η γαλλική μάρκα έχει στόχο να μειώσει το κόστος παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατά 50% έως το 2027, δήλωσε η εταιρεία τον Δεκέμβριο. Ταυτόχρονα, η μάρκα στοχεύει να μειώσει τους χρόνους ανάπτυξης οχημάτων σε δύο χρόνια από τρία.
Η μείωση του χρόνου παραγωγής έχει γίνει ένα καίριο θέμα μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών τους τελευταίους μήνες, καθώς προσπαθούν να μειώσουν το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο επίπεδο των ισοδύναμων κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Το metaverse είναι επίσης ένα εργαλείο που βοηθά τον Όμιλο Renault να μειώσει τη χρήση ενέργειας στα εργοστάσιά του κατά 40% το 2025, από τα επίπεδα του 2019. Η εταιρεία δήλωσε πέρσι ότι έχει κάνει μεγάλη πρόοδο.
Η Renault επισημαίνει τη δύναμη της ψηφιακής γνώσης του συστήματος παραγωγής της ως τρόπο πρόσληψης ταλαντούχων υπαλλήλων, αλλά ο Νάρο είπε ότι η εταιρεία πρέπει να προσελκύσει και να εκπαιδεύσει περισσότερους ανθρώπους για να μπορέσουν να κατανοήσουν και να διατηρήσουν την ψηφιακή πλευρά της τεχνολογίας.
Διαβάστε επίσης:
Μισός αιώνας δημοκρατία – Το αποτύπωμα της Ιστορίας στην τέχνη
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 3,71 εκατομμυρίων δολ.
Γιατί η Συνεταιριστική Καρδίτσας είναι «η καλύτερη τράπεζα στην Ελλάδα»
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα