ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Περιεχόμενα
Έσπασαν το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις των McDonald’s στην Ελλάδα το 2023 εμφανίζοντας αύξηση 26% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Η αλυσίδα με το ισχυρό brand name της πολυεθνικής, που δεν κατάφερε τη χρυσή εποχή των fast food τη δεκαετία του ‘90 να κερδίσει το ελληνικό κοινό κόντρα στον πολύ έντονο ανταγωνισμό από την τότε παντοδύναμη Goody’s και έφτασε πολύ κοντά στο να αποχωρήσει από την ελληνική αγορά, πήρε τη δεύτερη ευκαιρία της όταν τα εταιρικά καταστήματα δόθηκαν μέσω master franchise στην μαλτέζικη Premier Capital.
Σήμερα η αμερικανική αλυσίδα εστίασης, τα καταστήματα της οποίας διαχειρίζεται στην Ελλάδα η Premier Capital Eλλάς όχι μόνο έχει ανακάμψει αλλά καταγράφει εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης επιτυγχάνοντας υπερδιπλασιασμό τζίρου και κέρδη αυξημένα σε ποσοστό που ξεπερνά το 247% από το 2019.
Τζίρος στα 102,5 εκατ. ευρώ
Όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις που δημοσίευσε χθες για τη χρήση 2023 ο κύκλος εργασιών της Premier Capital Ελλάς διαμορφώθηκε σε 102,542 εκατ. ευρώ από 81,628 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη οικονομική χρήση. Η αύξηση αυτή αποδίδεται τόσο στην επέκταση του δικτύου της που στο τέλος του 2023 ήταν 32 από 29 το 2022 όσο και στην ανακαίνιση των εστιατορίων της.
Τα μικτά κέρδη εκμετάλλευσης διαμορφώθηκαν στα 39,58 εκατ. ευρώ από 30,96 εκατ. ευρώ το 2022 ενώ τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 4,265 εκατ. ευρώ από 3,595 εκατ. ευρώ. Σημαντική είναι και η βελτίωση σε επίπεδο καθαρών κερδών, τα οποία αυξήθηκαν κατά 18,24% και διαμορφώθηκαν σε 3,358 εκατ. ευρώ από έναντι 2,840 εκατ. ευρώ το 2022.
Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις από τη διοίκηση της εταιρείας υπό τη Σιμόνα Μαντσινέλι, Managing Director της Premier Capital Ελλάς, η εταιρεία το 2023 συνέχισε την προσπάθεια για τον περιορισμό του κόστους και την επίτευξη ενός θετικού αποτελέσματος χρήσης ενώ συνεχίζει την συνεργασία με ανεξάρτητο κέντρο διανομής με σκοπό τον καλύτερο έλεγχο των αγορών και την καλύτερη διαχείριση των αποθεμάτων της. «Η εταιρεία παραμένει πιστή στη στρατηγική της και ανοίγοντας νέα εστιατόρια, συνεχίζει να αναπτύσσει το δίκτυο της McDonald’s στην Ελλάδα. Εξυπηρετεί τους πελάτες της με ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στην ασφάλεια και την ευκολία μέσω των υπηρεσιών McDrive και McDelivery, ενώ οι καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές βελτιώνουν τη συνολική εμπειρία των επισκεπτών της» τονίζεται χαρακτηριστικά.
Επέκταση δικτύου με στόχο τα 50 σημεία το 2028
Για τα επόμενα έτη θα επικεντρωθεί στην ενίσχυση του εμπορικού σήματος και στοχεύει στην ισχυροποίηση της θέσης της στην αγορά εστίασης με στόχο την αύξηση του μεριδίου αγοράς της και μέσω του πλάνου για άνοιγμα νέων εστιατορίων με τον στόχο το 2028 να έχει παρουσία σε περισσότερα από 50 σημεία και να διπλασιάζοντας παράλληλα τον αριθμό των εργαζομένων.
Σημειώνεται ότι ο μέσος αριθμός απασχολούμενου προσωπικού της εταιρείας κατά το έτος 2023 ανερχόταν σε 1.734 άτομα εκ των οποίων 243 μισθωτοί και 1.491 ημερομίσθιοι (2022: 1.531 άτομα, 217 μισθωτοί και 1.314 ημερομίσθιοι). Ο αριθμός προσωπικού κατά την 31/12/2023 ανέρχονται σε 1.704 άτομα (31/12/2022: 1.490 άτομα).
Διαβάστε επίσης
Premier Capital: Άνοιξε ξανά το εστιατόριο McDonald’s στη Ρόδο
McDonald’s: Κέρδη και έσοδα άνω των προσδοκιών στο γ’ τρίμηνο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μιχάλης Σιαμίδης στο mononews: Κάθε επιχείρηση πρέπει να χτίσει το δικό της επιχειρηματικό μοντέλο
- Τι θα εισφέρει η Μπάρμπα Στάθης στην Ideal Holdings
- OΠΑΠ: Γιατί η αγορά περιμένει ότι θα σπάσει το φράγμα των 770 εκατ. ευρώ EBITDA φέτος
- Αρ. Παντελιάδης (ΕΣΕ): Οι τιμές στα σούπερ μάρκετ δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα προ 3ετίας επίπεδα