Απαλλαγμένη από το κόστος λειτουργίας του εργοστασίου στην Εύβοια που παραγόταν το μαλακτικό Quanto μετά το λουκέτο που έβαλε πέρυσι, η Reckitt Benckiser Hellas Hygiene Home κατάφερε να βελτιώσει τις επιδόσεις της.

Η μια εκ των δύο ελληνικών θυγατρικών του πολυεθνικού ομίλου, που έπαυσε με… fast track διαδικασίες το μοναδικό εργοστάσιο παραγωγής που διατηρούσε ο όμιλος στην Ελλάδα, απολύοντας το σύνολο του προσωπικού και προχωρώντας  στην πώληση του ακινήτου έναντι 800 χιλ. ευρώ, έγραψε κέρδος 530,272 χιλ. ευρώ από αυτήν πώληση.

1

Αύξηση πωλήσεων και κερδών

Όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις της περσινής χρήσης που δημοσιεύτηκαν χθες  η εταιρεία σημείωσε πωλήσεις ύψους 32,49 εκατ. ευρώ έναντι 30,24 εκατ. ευρώ το 2022. Αύξηση, η οποία σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας υπό τον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Δημήτρη Παγώνη, οφείλεται στη συνεχή ανανέωση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και το αποτελεσματικό πλάνο υποστήριξης και επικοινωνίας που συντελούν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας των εμπορικών σημάτων του ομίλου και στην περαιτέρω ενδυνάμωσή της παρουσίας του στα κανάλια διανομής του. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα έξοδα διαφήμισης, όπως αποτυπώνονται στον ισολογισμό αυξήθηκαν στα 7,656 εκατ. ευρώ από 6,043 εκατ. ευρώ καταγράφοντας άνοδο κατά 26,7%.

Όσον αφορά τα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 7,14 εκατ. ευρώ όταν στην προηγούμενη χρήση είχαν διαμορφωθεί 10,11 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν 1,90 εκατ. ευρώ από 1,81 εκατ. ευρώ που ήταν τα αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς.

Τα αποθέματα διαμορφώθηκαν σε  3,46 εκατ. ευρώ και ως ποσοστό αποτελούν το 10,45% του ενεργητικού της εταιρείας. Για την προηγούμενη χρονιά τα αντίστοιχα μεγέθη ήταν 3,39 εκατ. ευρώ (συνολικό απόθεμα 9,85% του ενεργητικού). Οι εμπορικές απαιτήσεις ανέρχονται στα 2,92 εκατ. ευρώ αποτελώντας το 8,82% του ενεργητικού Reckit Benckiser, από 2,50 εκατ. ευρώ ενώ το  σύνολο των κυκλοφορούντων χρηματοοικονομικών περιουσιακών στοιχείων και προκαταβολών της εταιρείας ανέρχονται σε  11,31 εκατ. ευρώ.  Τα ίδια κεφάλαια στις  31.12.2023 ανέρχονταν στο ποσό των 25,97 εκατ. ευρώ έναντι  24,52 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης.

Ως αποτέλεσμα η εταιρεία είδε τα καθαρά κέρδη της να αυξάνονται στα 1,45 εκατ. ευρώ από 1,163 εκατ. ευρώ το 2022.

Στόχος η αύξηση της κερδοφορίας

Για τη φετινή χρονιά η διοίκηση της εταιρείας εκφράζει συγκρατημένη αισιοδοξία. Όπως αναφέρεται θα συνεχιστεί η σταθερή και δυναμική υποστήριξη των προϊόντων για την επίτευξη των στόχων του 2024 που είναι η αύξηση των κερδών και η διατήρηση του μεριδίου αγοράς που έχει ως σήμερα. Οι στρατηγικοί άξονες του επιχειρηματικού μοντέλου του ομίλου είναι η ανανέωση και επέκταση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου μέσω δημιουργίας νέων προϊόντων και εισόδου σε νέες δυναμικές υποκατηγορίες, η επιθετική πολιτική πωλήσεων με δυναμική προωθητική υποστήριξη σε όλα τα κανάλια διανομής και η διατήρηση της υγιούς οικονομικής θέσης της εταιρείας που επιτρέπει την χρηματοδότηση των αναπτυξιακών σχεδίων του.

Σημειώνεται ότι η εταιρεία Reckitt Benckiser Hellas Hygiene Home  με γνωστά brands προσωπικής φροντίδας, απορρυπαντικών κά. προέκυψε τον Απρίλιο του 2019 μέσα απ’ τη μερική διάσπαση της ΡΕΚΙΤ ΜΠΕΚΙΖΕΡ ΕΛΛΑΣ ΧΗΜΙΚΑ ΑΒΕΕ και την μεταβίβαση του ενεργητικού και του παθητικού του επιχειρηματικού τμήματος Υγιεινής Σπιτιού σε αυτή. Έτσι στην αρχική εταιρεία απέμεινε το τμήμα Υγείας και πλέον έχει μετονομαστεί σε Reckitt Benckiser Hellas Healthcare.

Διαβάστε επίσης

Άνοιγμα Τάκη Θεοδωρικάκου στους επιχειρηματίες

Θεοδωρικάκος: Οι τρεις πυλώνες για το νέο παραγωγικό μοντέλο – Πάνω από €3 δισ. για βιομηχανία και μεγάλες επενδύσεις

Πώς Λαβίδας, Παντελιάδης, Κρητικός, δικαιώνονται για τις επιλογές τους