ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η Ολομέλεια της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων ενημερώνει ότι αποφάσισε την απόρριψη της αίτησης επικαιροποίησης της Έγκρισης Ασφάλειας του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος ως προς συγκεκριμένα τμήματα της σιδηροδρομικής γραμμής, τα οποία έχουν υποστεί καταστροφές από τα ακραία καιρικά φαινόμενα DANIEL και ELIAS.
Ειδικότερα, όπως καταγράφεται στην απόφαση της Ολομέλειας στα σιδηροδρομικά τμήματα που επλήγησαν από τις δύο θεομηνίες, υπήρξαν ουσιώδεις μεταβολές λόγω των σοβαρών ζημιών που προκλήθηκαν στα υποσυστήματα υποδομής, του παρατρόχιου ελέγχου-χειρισμού και της σηματοδότησης
Τα αφαιρούμενα τμήματα της σιδηροδρομικής υποδομής από την έγκριση ασφάλειας του ΟΣΕ
Συγκεκριμένα τα ανενεργά τμήματα τα οποία η Ολομέλεια της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων αποφάσισε να αφαιρεθούν από την επικαιροποιημένη έγκριση ασφαλείας του Διαχειριστή Υποδομής είναι τα εξής:
Πρώτον: Τα πληγέντα τμήματα από τις θεομηνίες DANIEL και ELIAS της σιδηροδρομικής υποδομής «Λάρισα – Βόλος», «Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα» και του κλάδου ανόδου «Άγιος Στέφανος Ξ. – Δομοκός – Παλαιοφάρσαλος – Μεζούρλος»
Δεύτερον: Το τμήμα της σιδηροδρομικής υποδομής «Έδεσσα – Φλώρινα», το οποίο είναι ανενεργό λόγω προβλημάτων επικοινωνίας
Υποβολή σχεδίου δράσης
Τέλος, στην απόφαση της Ολομέλειας της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων υπογραμμίζεται, ότι στο πληγέν τμήμα «Άγιος Στέφανος Ξ. – Δομοκός – Παλαιοφάρσαλος – Μεζούρλος» στο οποίο η κυκλοφορία πραγματοποιείται σε μονή γραμμή (καθόδου), ενώ η γραμμή ανόδου δεν λειτουργεί, απαιτείται η υποβολή αναλυτικού σχεδίου δράσης από τον Διαχειριστή Υποδομής προς της ΡΑΣ, ώστε να προστεθούν αναλυτικά και τεκμηριωμένα, σύμφωνα με τον κανονισμό ΕΕ 1078/2012, τα υφιστάμενα και τυχόν απαιτούμενα επιπλέον μέτρα που λαμβάνει ο Διαχειριστής Υποδομής, για την ασφαλή λειτουργία της κυκλοφορίας στο εν λόγω τμήμα υποδομής, έως την οριστική αποκατάσταση της υποδομής και στους δύο κλάδους όπως επίσης και τη λειτουργία της σηματοδότησης.
Διαβάστε επίσης:
Υπουργείο Μεταφορών: Στα €463 εκατ. το κόστος πλήρους αποκατάστασης του Σιδηρόδρομου στη Θεσσαλία
Σύμβαση 717: Ελεύθερος χωρίς εγγύηση αφέθηκε στέλεχος της διαχειριστικής αρχής
Τι σχεδιάζει το υπουργείο Υποδομών για τον σιδηρόδρομο – Οι 13 πρωτοβουλίες
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Θ. Καρποδίνη (ΕΟΠΥΥ): Οι έλεγχοι, οι βιοδείκτες και οι αλλαγές στη συνταγογράφηση
- Αγωγή ύψους 450 εκατ. ευρώ κατά του Δημοσίου για τα δάνεια σε ελβετικό φράγκο
- Επενδύσεις 2 δισ. σε ακίνητα πριν την εκπνοή του 2024 – Έσοδα 4,2 δισ. από τις ιδιωτικοποιήσεις
- Αφοι Βρισιμτζή – Champion ΑΕΒΕ: Πλειστηριασμός για την εταιρεία των 90 ετών