• Business

    Ralph Lauren: Θα συνεχίσει τις αυξήσεις των τιμών για να ενισχύσει το κύρος του brand

    • Bloomberg
    Patrice Louvet, Διευθύνων Σύμβουλος και πρόεδρος της Ralph Lauren Corporation

    Patrice Louvet, Διευθύνων Σύμβουλος και πρόεδρος της Ralph Lauren Corporation


    Η Ralph Lauren σχεδιάζει να συνεχίσει την αύξηση των τιμών των προϊόντων της, σημάδι ότι η αμερικανική εταιρεία ένδυσης διπλασιάζει τις προσπάθειες να αναβαθμίσει το κύρος των εμπορικών σημάτων της και να πουλήσει αντικείμενα υψηλότερης τιμής, όπως είδη σπιτιού.

    «Δεν νομίζω ότι υπάρχει όριο, εφόσον κάνουμε καλή δουλειά στο να αναβαθμίσουμε το προϊόν, να αναβαθμίσουμε την αφήγηση, να δώσουμε μεγαλύτερη αξία», δήλωσε ο CEO της εταιρείας Patrice Louvet συζητώντας τα σχέδια τιμολόγησης της κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο Bloomberg TV.

    Η Ralph Lauren λέει ότι έχει αυξήσει τη μέση τιμή των προϊόντων της κατά περίπου 80% από το 2018, ενώ το μεικτό περιθώριο κέρδους της έχει επίσης αυξηθεί έναντι της προ-πανδημίας.

    Ωστόσο, ο αναλυτής της BMO Capital Markets, Simeon Siegel, επισημαίνει ότι η εταιρεία είχε «πραγματοποιήσει κορυφαίες αυξήσεις στον κλάδο» στη μέση τιμή των προϊόντων της, αλλά «υστερούσε στον τομέα απόδοση μικτού περιθωρίου κέρδους».

    Τα μικτά περιθώρια κέρδους της Ralph Lauren το πιο πρόσφατο τρίμηνο ήταν 61,7%, ποσοστό χαμηλότερο από αυτό των ανταγωνιστών της, όπως η Capri Holdings Ltd. και η μητρική Coach Tapestry.

    Ο αναλυτής της BNP Paribas Laurent Vasilescu έγραψε σε πρόσφατη έκθεση ότι αναμένει ότι οι δυσκολίες του μεικτού περιθωρίου κέρδους της Ralph Lauren, όπως η τιμή των εμπορευμάτων και το κόστος των ναύλων, θα χαλαρώσουν τα επόμενα τρίμηνα.

    Ανάπτυξη στην Ινδία

    Ο Louvet είπε επίσης ότι η Ralph Lauren επικεντρώνεται στην επέκταση της στην Ινδία, όπου η εταιρεία έχει επί του παρόντος τέσσερα καταστήματα.

    Στην Ινδία, «είναι πολύ σκόπιμο να βάλει τα σωστά θεμέλια, ώστε να μπορούμε να χτίσουμε από εκεί με τη σωστή αντίληψη της εικόνας», είπε ο Louvet.

    Η εταιρεία έχει επίσης στοχεύσει στην ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια στην Κίνα, η οποία αντιπροσωπεύει πλέον περίπου το 6% των εσόδων της.

    Αν και αυτό είναι περίπου διπλάσιο από ό,τι πριν από αρκετά χρόνια, είπε ο Louvet, το ποσοστό των πωλήσεων στην Κίνα εξακολουθεί να είναι «αρκετά μικρό όταν κοιτάζεις τη διείσδυση στις κινεζικές επιχειρήσεις μερικών από τους καλύτερους παίκτες ειδών πολυτελείας στον κλάδο».

    Τα επόμενα πέντε χρόνια, ο Louvet στοχεύει σε μια «καθιερωμένη, καλή παρουσία στην Ινδία», καθώς και καλύτερη διανομή καταστημάτων και πωλήσεων σε όλη την Ευρώπη και τις δυτικές ΗΠΑ.

    Επίσης, η Ralph Lauren στοχεύει να συνεχίσει να επεκτείνει τις γυναικείες δραστηριότητές της, συμπεριλαμβανομένων των ενδυμάτων και των τσαντών.

    Ο Louvet ανέπτυξε επίσης τα σχέδια της Ralph Lauren, όσον αφορά τις τοποθεσίες του για φαγητό και ποτό.

    Η εταιρεία θέλει να ανοίξει το δεύτερο Polo Bar της στο Λονδίνο.

    Επί του παρόντος, διαθέτει ένα κατάστημα Ralph’s Coffee στο Λονδίνο, ένα από τα 26 σε όλο τον κόσμο. Έχει επίσης ένα εστιατόριο RL στο Σικάγο, το Polo Bar στη Νέα Υόρκη και ένα εστιατόριο στο Παρίσι.

    Διαβάστε ακόμη:

    Ralph Lauren: Οι πωλήσεις στην Κίνα αύξησαν τα έσοδα κατά 1,54 δισ. δολάρια

    Ραλφ Λόρεν: Ποιο μυστικό της επιτυχίας τον έκανε να δημιουργήσει τη δική του αυτοκρατορία στη μόδα;

    Richemont: Η Κίνα έδωσε ώθηση στις πωλήσεις της ιδιοκτήτριας της Cartier



    ΣΧΟΛΙΑ