Έκπληξη αποτέλεσαν για την Ralph Lauren τα έσοδα του δ’ τριμήνου, καθώς ξεπέρασαν κατά πολύ τις εκτιμήσεις, σηματοδοτώντας ξανά την άνοδο των δαπανών για προϊόντα πολυτελείας στις ΗΠΑ, μετά από μια περίοδο ύφεσης.

Η εταιρεία επωφελήθηκε επίσης από την ισχυρή ανάκαμψη της ζήτησης στην Κίνα μετά τη χαλάρωση των περιορισμών για τον covid, με τις πωλήσεις στη χώρα να αυξάνονται περισσότερο από 30%.

1

Οι μετοχές του Ralph Lauren εκτινάχθηκαν σχεδόν κατά 5% στις προκαταρκτικές συναλλαγές. Εξαιρουμένων των έκτακτων στοιχείων, τα κέρδη ανά μετοχή της εταιρείας έφτασαν τα 90 σεντ έναντι 49 σεντ το αντίστοιχο περσινό διάστημα και ενώ οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη ανά μετοχή στα 61 σεντ.

Τα έσοδα στη Βόρεια Αμερική – τη μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας – μειώθηκαν κατά 3% από το αναμενόμενο, επίσης λόγω της μετατόπισης ορισμένων πωλήσεων μετά τις διακοπές στο προηγούμενο τρίμηνο.

Τα έσοδα της Ασίας αυξήθηκαν κατά 13% στα 390 εκατομμύρια δολάρια. Τα συνολικά έσοδα διαμορφώθηκαν σε 1,54 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 3,3% σε ετήσιο επίπεδο και ενώ οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Refinitiv ανέμεναν έσοδα στα 1,47 δισ. δολάρια.

Την ίδια ώρα, εταιρείες πολυτελείας, από την LVMH μέχρι την Gucci, έχουν επισημάνει χαμηλότερη ζήτηση στις ΗΠΑ, καθώς οι καταναλωτές γίνονται προσεκτικοί μετά από το «πάρτι δαπανών» που έκαναν μετά τα lockdowns.

Διαβάστε επίσης: 

Νέες πιέσεις στους οίκους πολυτελείας- Στα 60 δισ. οι απώλειες

Bernard Arnault: Πώς ο Mr Louis Vuitton έχασε 11 δισ. δολάρια σε μία ημέρα