ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Συμφώνησαν μάλιστα και σε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, το οποίο θέτει ως στόχο την κατάθεση της αίτησης στο δικαστήριο μέχρι τα μέσα Μαρτίου (15 Μαρτίου).
Ήδη, δόθηκε εντολή στην KPMG να ολοκληρώσει το σχέδιο διάσωσης μεταξύ 5 και 10 Μαρτίου, ώστε μετά να υποβληθεί προς έγκριση από τους πιστωτές και να πάρει το δρόμο προς τη Δικαιοσύνη.
Πηγές που παρακολουθούν την υπόθεση τονίζουν πως το project αποκτά άλλη δυναμική και δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο ο υποψήφιος επενδυτής να βρεθεί στο τιμόνι της πολύπαθης επιχείρησης νωρίτερα απ’ ότι αρχικά είχαν υπολογίσει.
Ανάλογη αισιοδοξία υπάρχει και από την πλευρά του επενδυτή, κύκλοι του οποίου μιλώντας στο mononews.gr επισημαίνουν πως «εάν τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα και δεν υπάρξει κάποια καθυστέρηση, τότε μπορεί να αναλάβουμε τα ηνία του ναυπηγείου νωρίτερα και από τον Μάιο».
Όπως λένε χαρακτηριστικά, από τη στιγμή που υποβληθεί η αίτηση τότε εξαρτάται από τη Δικαιοσύνη και από την ταχύτητα που θα εκδώσει την απόφασή της. Εκτιμούν πάντως πως η ετυμηγορία της δεν θα αργήσει (υπολογίζουν να πάρει περίπου ένα μήνα), με δεδομένη την πίεση που θα ασκήσουν οι εργαζόμενοι των ναυπηγείων αλλά και η κοινωνία της Σύρου, η οποία παρακολουθεί με αγωνία την υπόθεση εδώ και πολλούς μήνες.
«Μοντέλο Μαρινόπουλου»
Η αίτηση εξυγίανσης, όπως επιβεβαιώνει και η πλευρά της Onex, σχεδιάζεται να γίνει με βάση το άρθρο 106 β και δ του πτωχευτικού κώδικα όπως ακριβώς έγινε στην περίπτωση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Μαρινόπουλος.
Αυτό σημαίνει πως ο υφιστάμενος μέτοχος θα παραιτηθεί, δίνοντας τη θέση του στο νέο επενδυτή ενώ παράλληλα οι πιστωτές θα αποδεχθούν την απομείωση των απαιτήσεών τους.
Επιπλέον, ο νέος επενδυτής θα συνεισφέρει νέα κεφάλαια, προκειμένου να αποπληρωθούν οφειλές και να χρηματοδοτηθούν νέες επενδύσεις για την ανασυγκρότηση της επιχείρησης.
Υπενθυμίζεται ότι η πρόταση της Onex, προβλέπει τη διάθεση συνολικά 60 εκατ. ευρώ, τα οποία θα κατανεμηθούν ως εξής:
Για αποπληρωμή χρεών και αποζημιώσεων προς εργαζομένους και τοπικούς προμηθευτές: €10.000.000.
Για την αποπληρωμή μέρους χρεών προς το Ελληνικό Δημόσιο, ΔΕΚΟ, τράπεζες και λοιπούς προμηθευτές: €30.000.000
Για επισκευές και εκσυγχρονισμό του Ναυπηγείου: €20.000.000
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Έκπληξη από τον όμιλο Μυτιληναίος: Παραλαβή νέου πλοίου και παραγγελία τριών ακόμη για την M/Maritime
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Λογοθέτης: Ο διορατικός εφοπλιστής που αγοράζει φθηνά και πουλάει ακριβά
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Χατζηπατέρας: Αλλαγές στη μετοχική σύνθεση της Dorian LPG. Ποιος βασικός μέτοχος αποχωρεί;
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Λίβανος: Ανώτατος αξιωματούχος της Χεζμπολάχ ο στόχος της ισραηλινής επίθεσης στην Βηρυτό
- Βρετανία: Ύποπτο πακέτο στον σταθμό Γιούστον του Λονδίνου ερευνά η αστυνομία
- Γιώργος Παπανδρέου: «Λεφτά υπάρχουν, αλλά που πάνε;» – Βολές κατά Κώστα Καραμανλή
- Σοβαρές ζημιές στο δήμο Τρικκαίων από δυνατούς ανέμους