• Business

    Puma: Η κινεζική αγορά αύξησε τα κέρδη στα 115 εκατ. ευρώ το β’ τρίμηνο

    • Bloomberg
    Arne Freundt (Πηγή: Puma SE)

    Arne Freundt (Πηγή: Puma SE)


    Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις τα κέρδη της Puma, καθώς ανακάμπτει η ζήτηση στην Κίνα για αθλητική ένδυση και υπόδηση, ενισχύοντας τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της γερμανικής εταιρείας στην Ασία, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά περίπου ένα τέταρτο.

    Τα λειτουργικά κέρδη του β’ τριμήνου ύψους 115 εκατ. ευρώ (127 εκατ. δολ.), ξεπέρασαν τη μέση εκτίμηση των αναλυτών των 110 εκατ. ευρώ.

    Οι μετοχές σημείωσαν άνοδο έως και 2,9% στις προσυνεδριακές διαπραγματεύσεις στη Φρανκφούρτη.

    Καθώς η ζήτηση εμφανίστηκε επίσης ισχυρή στην Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική, η Puma ανέφερε ότι εάν η δυναμική συνεχίσει να αυξάνεται και στο γ’ τρίμηνο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να αυξήσει τους οικονομικούς της στόχους αργότερα φέτος.

    Η πρόοδος της Puma βασίζεται, εν μέρει, στην ανάπτυξη στη Βόρεια Αμερική, όπου έως τώρα τα έσοδα ήταν μειωμένα, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να μειώσει την εξάρτησή της από τα φθηνά προϊόντα χονδρικής.

    Από τότε που ανέλαβε τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου τον Ιανουάριο, ο Arne Freundt προσπάθησε να διατηρήσει την ταχεία ανάπτυξη των τελευταίων ετών, εστιάζοντας αντ’ αυτού στο ποδόσφαιρο, το μπάσκετ και τα αθλητικά είδη στίβου σε υψηλότερες τιμές στις ΗΠΑ.

    Η εταιρία κέρδισε ακόμη μερίδιο αγοράς στην Κίνα, όπου οι μεγαλύτεροι αντίπαλοι όπως η Nike και η Adidas, έχουν δυσκολευτεί.

    Σημειώνεται ότι οι μετοχές της Puma παρέμειναν σταθερές φέτος, πολύ πίσω από τον ανταγωνιστή Adidas, αλλά ξεπερνώντας τις επιδόσεις της Nike.

    Διαβάστε επίσης: 

    Ροζ σκάνδαλο inside trading με τον δισεκατομμυριούχο ιδιοκτήτη της Τότεναμ

    Stellantis: Κέρδη καλύτερα του αναμενομένου το α’ εξάμηνο – Έρχονται νέες περικοπές κόστους

    Porsche: Τα σπορ Macan και 911 αύξησαν τα λειτουργικά κέρδη κατά 11% το α’ εξάμηνο



    ΣΧΟΛΙΑ