• Business

    Πρώτος στόχος του ΟΣΕ η σύνδεση με Βιομηχανικές Περιοχές – Συμφωνία με ΕΛ.ΠΕ. και Motor Oil

    • NewsRoom


    Η σύνδεση των Βιομηχανικών Περιοχών (ΒΙ.ΠΕ) της χώρας με το σιδηροδρομικό δίκτυο αποτελεί το νούμερο ένα στόχο του ΟΣΕ, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Θεοχάρης, κατά την ομιλία του στο 2ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών, αποκαλύπτοντας ότι υπάρχει ήδη συμφωνία με τα Ελληνικά Πετρέλαια (ΕΛ.ΠΕ.) και τη Motor Oil.

    Αναλυτικότερα, δήλωσε ότι έχουν προχωρήσει σε προγραμματικές συμβάσεις ώστε να διασυνδεθούν τα διυλιστήρια και οι βιομηχανικές μονάδες πέριξ της Κορίνθου με το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, ένα έργο με εκτιμώμενη μεταφορική ικανότητα 300.000 τόνων ετησίως, ενώ προανήγγειλε τη δρομολόγηση αντίστοιχων έργων και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.

    «Πλησιάζουμε στην ολοκλήρωση ενός μακρού προγράμματος που θα συνεισφέρει στην ενίσχυση των σιδηροδρομικών μεταφορών», ανέφερε, κάνοντας λόγο για ενίσχυση των μεταφορών και δη των εμπορευματικών αλλά και στην ανάγκη για τη συνδυασμένη λειτουργία τους.

    «Με τον ΟΣΕ να είναι πλέον ο διαχειριστής της υποδομής, ζητούμενο είναι να μπορέσει να μεγιστοποιήσει την κοινωνικοοικονομική αποδοτικότητα των διατιθέμενων πόρων για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών σιδηροδρομικής μεταφοράς στο μεγαλύτερο μέρος της χώρας», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Θεοχάρης.

    Τόνισε την ανάγκη καλής συνεργασίας με τους φορείς οικονομικής, επιχειρηματικής και κοινωνικής ζωής της χώρας, ενώ επεσήμανε ότι το Στρατηγικό Σχέδιο Ανάπτυξης των Μεταφορών θα φέρει το τρένο στα λιμάνια της Καβάλας, της Αλεξανδρούπολης, της Ηγουμενίτσας και του Βόλου.

    Στην παρουσίασή του, ο κ. Θεοχάρης ανέφερε ότι το 2016, το δίκτυο των ενεργών γραμμών εκτεινόταν σε μήκος περίπου 2.000 χλμ., εκ των οποίων οι 941 υποστηρίζουν ταχύτητες άνω των 120 χλμ./ώρα και εξήγησε πως οι βασικές αναπτυξιακές επιλογές του ΟΣΕ μέχρι το 2022 θα κινηθούν σε 4 βασικούς άξονες:

    α) Την ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού κορμού της χωράς σε διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή με σύγχρονη τηλεδιοίκηση,

    β) Την ολοκλήρωση δράσεων για τεχνολογικό εκσυγχρονισμό και βελτίωση των σταθμών,

    γ) Την ολοκλήρωση εκσυγχρονισμού του υφιστάμενου αλλά και επέκταση του προαστιακού δικτύου στην Αττική, τη Θεσσαλονίκης και την Πάτρα και

    δ) Την ολοκλήρωση έργων για τη σιδηροδρομική σύνδεση βασικών λιμένων και ΒΙ.ΠΕ.

    Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ μίλησε για εκπόνηση προγράμματος ανάταξης για όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, το οποίο ξεπερνά τα 100 εκατ. ευρώ, ώστε να καταστεί εφικτή η απρόσκοπτη λειτουργία του τόσο για τις επιβατικές όσο και τις εμπορευματικές μεταφορές.

    Ο κ. Θεοχάρης Παναγιώτης

    Το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο

    Σχολίασε πως με τη σύνδεση του Εμπορευματικού Κέντρου Θριασίου Πεδίου με το λιμένα Νέου Ικονίου έχει ήδη επιτευχθεί σημαντική αύξηση του μεταφορικού έργου του σιδηροδρόμου, με θετικά βήματα που θα αντιστρέψουν τις αρνητικές τάσεις των τελευταίων ετών.

    Επεσήμανε δε πως το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο θα γίνει ο κεντρικός εμπορευματικός σταθμός της Ελλάδας και θα αποτελέσει σημείο αναφοράς της εν γένει προσπάθειας εκσυγχρονισμού του εμπορευματικού έργου από τον ΟΣΕ, ενώ θα είναι τμήμα ενός ευρύτερου συγκροτήματος που θα περιλαμβάνει πλήθος μεγάλων εταιρειών διαχείρισης και logistics.

    Σύμφωνα με τον κ. Θεοχάρη, o ΟΣΕ ήδη εκπαιδεύει προσωπικό στις εξειδικευμένες σιδηροδρομικές λειτουργίες του Κέντρου, το οποίο βρίσκεται υπό παράδοση από την ΕΡΓΟΣΕ και ανέφερε ότι οι εν εξελίξει διαδικασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν έως το τέλος του καλοκαιριού.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: ΕΣΠΑ: Δύο νέα προγράμματα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Σχίζας (ΓΑΙΑΟΣΕ): «Πού βρίσκονται τα project σε Θριάσιο και στρατόπεδο Γκόνου – Τα χρονοδιαγράμματα και οι στόχοι»

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Προσεχώς η εφαρμογή του GDPR – Τι φοβούνται δημόσιες αρχές και εταιρείες



    ΣΧΟΛΙΑ