Οι ηλεκτρονικές τραπεζικές υπηρεσίες αποτελούν πλέον απαραίτητο εργαλείο για όλους, ιδίως για τις επιχειρήσεις, καθώς μπορούν να συμβάλουν στην ενίσχυση της επιχειρηματικής δραστηριότητας, αλλά και να επιταχύνουν την οικονομική ανάπτυξή τους, προσφέροντας τη δυνατότητα άμεσης διεκπεραίωσης πληθώρας συναλλαγών σημαντικών για τη λειτουργία της επιχείρησης.
Σήμερα, η Εθνική Τράπεζα παρουσιάζει μία νέα ψηφιακή πρόταση για τους εταιρικούς της πελάτες και προσφέρει έξυπνες λύσεις, νέες λειτουργικότητες, και αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης.
Κάθε επιχείρηση μπορεί πλέον να αξιοποιήσει το νέο Internet Banking της Εθνικής Τράπεζας, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο την πραγματοποίηση πολλών τραπεζικών συναλλαγών με ταχύτητα, ασφάλεια και εύκολες διαδικασίες. Παράλληλα, η ανανεωμένη διαδικτυακή υπηρεσία εξασφαλίζει ευελιξία στην χρήση, αλλά και άμεσο έλεγχο των συναλλαγών.
Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για τις κινήσεις των λογαριασμών, καρτών και δανείων τους οποιαδήποτε στιγμή, καθώς και να διαχειρίζονται τα τραπεζικά προϊόντα και τις συναλλαγές τους 24 ώρες το 24ωρο, όπου κι αν βρίσκονται.
Οι νέες δυνατότητες που παρέχει στους πελάτες της η Εθνική Τράπεζα μέσα από το Internet Banking για Επιχειρήσεις περιλαμβάνουν:
- Online αποπληρωμή επιχειρηματικών δανείων με μία μόνο συναλλαγή και συγκεντρωτική παρακολούθηση των οφειλών
- Online αίτημα εκταμίευσης ποσού επιχειρηματικού δανείου εντός των εγκεκριμένων ορίων της ίδιας ημέρας ή στο χρόνο που ορίζει η επιχείρηση
- Online αίτημα ανανέωσης ή τροποποίησης νομιμοποιητικών εγγράφων με ηλεκτρονική επισύναψη των δικαιολογητικών
- Online διαχείριση εταιρικών χρηστών οι οποίοι θα έχουν δικαίωμα καθορισμού τόσο των νέων χρηστών της εταιρείας, όσο και των ορίων συναλλαγών, εγκρίσεων καθώς και προσβάσεών τους σε προϊόντα και υπηρεσίες.
- Online αιτήσεις με την αποστολή υπογεγραμμένων συμβατικών εγγράφων και ενημέρωση του εταιρικού τους προφίλ
- Σύνδεση και εναλλαγή μεταξύ χρηστών των επιχειρήσεων του ίδιου ομίλου χωρίς να απαιτείται κάθε φορά η εισαγωγή ονόματος χρήστη και κωδικού πρόσβασης
- Mobile Customer Onboarding για όλες τις ατομικές επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες που είναι κάτοχοι χρεωστικής κάρτας της τράπεζας (Debit Business card) και επιθυμούν να αποκτήσουν από το κινητό τους κωδικούς πρόσβασης για το digital banking της Εθνικής Τράπεζας.
Η αναβαθμισμένη εμπειρία των πελατών της Εθνικής Τράπεζας όμως δε σταματά εκεί. Η Τράπεζα συνεχίζει να πρωτοπορεί και να σχεδιάζει νέες, χρήσιμες υπηρεσίες για τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων. Μεταξύ των νέων υπηρεσιών είναι και η online ενεργοποίηση λύσεων e-commerce, οι ψηφιακές υπογραφές, η παρακολούθηση εμβασμάτων εξωτερικού σε πραγματικό χρόνο, η παροχή αναβαθμισμένου συστήματος ειδοποίησης συναλλαγών, η δυνατότητα digital onboarding για επιχειρήσεις, αλλά και η διαμόρφωση ενός πλήρως λειτουργικού Mobile Banking App για επιχειρήσεις.
Στόχος της Εθνικής Τράπεζας είναι να παρέχει διαρκή στήριξη στις επιχειρήσεις, προσφέροντας σύγχρονες, ολοκληρωμένες ψηφιακές λύσεις και υπηρεσίες. Μέσω αυτών, η Εθνική Τράπεζα αποσκοπεί στη βελτίωση της λειτουργίας και απόδοσης των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, αλλά και στην ενίσχυση της εγχώριας απασχόλησης από τη δραστηριοποίηση καινοτόμων startups και την προσέλκυση τμημάτων έρευνας και ανάπτυξης FinTech του εξωτερικού στην Ελλάδα.
Η πρόσβαση στις υπηρεσίες NBG Internet & Mobile Banking διατίθεται δωρεάν στις επιχειρήσεις και επαγγελματίες που είναι πελάτες της Εθνικής Τράπεζας. H πλατφόρμα Internet Banking είναι διαθέσιμη μέσω της ιστοσελίδας www.nbg.gr και η εφαρμογή NBG Mobile Banking είναι διαθέσιμη στα ηλεκτρονικά καταστήματα google Play Store και App Store.
- Πετρέλαιο: Κέρδη άνω του 6% για το WTI στην εβδομάδα
- Σερβία: 10.000 νοικοκυριά χωρίς ρεύμα λόγω κακοκαιρίας – Προβλήματα και με τις πτήσεις
- Τουρκία: Δύο αντιπολιτευόμενοι δήμαρχοι καταδικάστηκαν για “τρομοκρατία” και καθαιρέθηκαν
- Ισραήλ: Το 79% των Ισραηλινών υποστηρίζει την κρατική εξεταστική επιτροπή για τις 7 Οκτωβρίου