ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η αλλαγή στο χρώμα και το λογότυπο της Protergia, του ομίλου Mytilineos που παρουσιάστηκε χθες, σε μια λαμπρή εκδήλωση, σηματοδοτεί την είσοδο της εταιρείας σε μια νέα εποχή, στην οποία σχεδιάζει να πρωταγωνιστήσει.
Εισάγοντας νέες καινοτομίες και κάνοντας πράξη τη σύμπλευση της ενέργειας με την τεχνολογία, η Protergia είναι έτοιμη να προσφέρει στους πελάτες της εργαλεία και λύσεις που θα μειώσουν το κόστος των καταναλώσεών τους.
Στόχος της να κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών και να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά με στόχο το 30%.
Η διαχείριση ενέργειας με την τεχνογνωσία της Mytilineos αποτελεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Protergia που τον τελευταίο χρόνο πραγματοποιεί συντονισμένες κινήσεις για να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην ελληνική αγορά ενέργειας.
Υπενθυμίζεται ότι πριν ένα μήνα ανακοινώθηκε η συνεργασία της Protergia με την Powerledger, μέσω της οποίας η Mytilineos αποκτά μια συνολική εικόνα του ενεργειακού χαρτοφυλακίου τόσο των δικών της πελατών όσο και αυτών της Protergia, συμπεριλαμβανομένης της επιτόπιας παραγωγής, των Συμβάσεων Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (PPA) και των Εγγυήσεων Προέλευσης (GO), προσφέροντας έναν αποτελεσματικό τρόπο επίτευξης των ενεργειακών στόχων με χαμηλό κόστος.
Μέσω της πλατφόρμας της Powerledger, οι καταναλωτές της Mytilineos και της Protergia μπορούν πλέον να παρακολουθούν, να εντοπίζουν και να οπτικοποιούν σχεδόν σε πραγματικό χρόνο την προέλευση της ενέργειάς τους, αλλά και να παρακολουθούν το ανθρακικό τους αποτύπωμα βήμα προς βήμα.
Η τεχνολογία blockchain της Powerledger χρησιμοποιεί δεδομένα έξυπνων μετρητών για την ενδελεχή παρακολούθηση και τον εντοπισμό της παρεχόμενης ενέργειας, από την πηγή παραγωγής της έως το σημείο κατανάλωσής της.
Τα επόμενα βήματα
Με τη νέα της ταυτότητα, η Protergia, φέρνει μια νέα εποχή σύγκλισης της τεχνολογίας με την ενέργεια προς όφελος του καταναλωτή.
Πρώτο βήμα θα είναι οι ψηφιακοί μετρητές, που η εταιρεία σχεδιάζει να διαθέσει δωρεάν σε μέρος του πελατολογίου της. Συνολικά θα διατεθούν 1000 ψηφιακοί μετρητές φέτος, ενώ προς το παρόν τρέχει το πιλοτικό πρόγραμμα σε μέρος των πελατών της προκειμένου να διαπιστωθούν οι ανάγκες και ο βέλτιστος τρόπος αξιοποίησή τους.
Δεύτερο βήμα είναι η δημιουργία νέου εργαλείου αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη για να διαμορφώνει εξατομικευμένα προφίλ κατανάλωσης, που θα εξασφαλίζει σημαντική εξοικονόμηση.
Τρίτο βήμα, η ανανέωση των καταστημάτων που σήμερα είναι 85, με στόχο να αλλάξουν concept και τρόπο λειτουργίας, ώστε να έρθουν πιο κοντά στους πελάτες της.
Ευγενής άμιλλα μεταξύ των ισχυρών της ενέργειας – σε φάση συγκέντρωσης ο κλάδος
Οικοδεσπότης της χθεσινής λαμπρής εκδήλωσης ήταν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του διοικητικού συμβουλίου της Mytilineos, Ευάγγελος Μυτιληναίος, και τίμησαν την εταιρεία με την παρουσία τους ο πρόεδρος και CEO της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Γιώργος Περιστέρης, ο διευθύνων σύμβουλος της Helleniq Energy, Ανδρέας Σιάμισιης, οι πρέσβεις της Βρετανίας και της Γκάνας και άλλοι πολλοί.
«Η ενέργεια γίνεται Protergia» ήταν το σύνθημα που ακούστηκε στην εκδήλωση για την Protergia η οποία εισέρχεται σε μια νέα εποχή.
Ο Ευάγγελος Μυτιληναίος ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η εξέλιξη της ενέργειας έχει πολύ δρόμο ακόμη μπροστά της, κι ότι η παραγωγή, η διανομή και η προμήθεια αλλάζουν με φοβερές ταχύτητες, επισημαίνοντας ότι:
“Έχει γίνει μια πάρα πολύ καλή ομάδα η οποία τρέχει την protergia και την ανεβάζει συνέχεια. Την ομάδα ξεκίνησε ο Ντίνος Μπενρουμπή που είναι ακόμη μαζί μας με τη σοφία του και την εμπειρία του και είναι άριστος σε όποια θέση και αν είναι. Η εξέλιξη της ενέργειας έχει πολύ δρόμο ακόμη και δε θα είναι εύκολος. Η ταχύτητα με την οποία εξελίσσεται η παραγωγή, η παροχή, η διανομή και η λιανική είναι μεγάλη. Κάθε μήνα στα συμβούλιά μας πρέπει να αντιμετωπίσουμε μια άλλη κατάσταση. Είναι ένα δύσκολο καθήκον για μεγάλα παιδιά ο χώρος της ενέργειας και δεν είναι καθόλου εύκολο να λέμε ότι θα πάμε σε μια νέα εποχή, καθώς όλα αλλάζουν κάθε μέρα”.
Παράλληλα ευχαρίστησε τους κ. Γιώργο Περιστέρη από τον ΗΡΩΝΑ και τον κ. Ανδρέα Σιαμίσιη απο την Elpedison για την παρουσία τους στην εκδήλωση λέγοντας ότι «με τίμησαν σήμερα οι επικεφαλής των δύο μεγαλύτερων ανταγωνιστών μας, κάτι που αποτελεί δείγμα πολιτισμού. Αν και πολεμάμε ο καθένας για το μερίδιό του, αυτό γίνεται με ευγενής άμιλλα και όχι με όρους κακού ανταγωνισμού».
Όπως τονίστηκε στο περιθώριο της εκδήλωσης, στη σημερινή συγκυρία ο ανταγωνισμός έχει γίνει δύσκολος μεταξύ των εταιρειών καθώς δεν μετακινούνται οι καταναλωτές εύκολα από τη μια εταιρεία προμήθειας σε μια άλλη αφού δεν υπάρχουν διαφορές στις τιμές. Ωστόσο, η τάση συγκέντρωσης στην αγορά είναι δεδομένη όπως και η απόφαση της protergia να γίνει η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία ενέργειας μετά τη ΔΕΗ με μεγάλη απόσταση από τις υπόλοιπες εταιρείες προμήθειας.
Γιάννης Καλαφατάς: Εξατομικευμένες λύσεις ενέργειας με χρήση AI
Ο Γιάννης Καλαφατάς Chief Executive Director, Energy της MYTILINEOS, με τη σειρά του είπε ότι αναπτύσσονται νέες τεχνολογίες και δημιουργούν διαφορετικές συνθήκες και δυνατότητες. «Μπήκαμε δειλά στην αγορά της προμήθειας και της παραγωγής και σήμερα δίνουμε ενέργεια στο 1/5 της χώρας», είπε.
«Θέτουμε τον πελάτη στο επίκεντρο ώστε όχι μόνο να αποφασίζει αλλά να γνωρίζει από την αρχή το αποτέλεσμα των αποφάσεών του», ανέφερε ενώ στάθηκε στους καταναλωτές τονίζοντας: «Ο καταναλωτής θα γίνεται και παραγωγός και θα μπορεί να κάνει τη δική του διαχείριση ενέργειας μέσω της τεχνολογίας.
Με σύγχρονα εργαλεία και συστήματα τεχνητής νοημοσύνης με φωτοβολταϊκά και ψηφιακούς μετρητές, η εταιρεία προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις ενέργειας με βάση το προφίλ του κάθε πελάτη».
Διαβάστε επίσης:
Κυριάκος Μητσοτάκης: Νέο ρεκόρ στις ΑΠΕ, εντυπωσιακή η μεταμόρφωση της ΔΕΗ υπό την ηγεσία Στάσση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike